Pagina 1 van 1

Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 10:01
door Muug
http://www.rikeaudio.eu/d_edzard.html
380.000 euro...
200kilo aan monoblocks
te verkrijgen bij Eltim Audio bv

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 10:11
door Zweitse
Niet voor iemand die geld genoeg heeft. :wink:
Het is wat de gek er voor geeft :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 10:58
door rikpost
Voor mij zijn ze te duur :mrgreen:

De monoblokken zou nog lukken maar daar komt dan het equivalant aan luidsprekers voorversterker bron .
Dat gaat het al snel in de miljoen euro lopen .
Vroeger kon ik dan nog mijn reet verkopen maar die is dat al lang niet meer waard :rofl:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 11:02
door pappaleo
Basreflex of transmissielijn? :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 11:04
door pappaleo
Ik kan op die site zo gauw geen winkelwagentje vinden :roll:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 13:02
door ray5150
Goedkope rommel uit China.... :lol:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 13:04
door Muug

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 13:14
door ds23man
Vraag me af of Ideal zulke grote bedragen verwerkt........... :lol:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 13:37
door Dan
Ach, mijn aangetrouwde neef bouwt Bugatti's van een paar miljoen 't stuk.
Zie http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/ ... estaureerd

Het gaat om deze:
Bugatti R T41.jpg
Kijk, je kunt altijd voor de gein je passie te koop aanbieden. Misschien dat er ergens een gek is die het wil kopen. Mijn voorkeur zou dan toch uitgaan naar een mooie oude auto :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 14:17
door ds23man
En een stuk waardevaster.........

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 16:49
door ray5150
Muug schreef:
Ballentent, ze kunnen die dingen niet eens uit voorraad leveren... :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 16:56
door Dan
ds23man schreef:
En een stuk waardevaster.........
En leuk om af en toe een bakkie bij te gaan doen, maar dat heb ik sowieso wel bij mensen met een passie :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 17:21
door RNacoustics
Zullen ze mijn OTL's overtreffen:?: :rofl:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 17:35
door pappaleo
RNacoustics schreef:
Zullen ze mijn OTL's overtreffen:?: :rofl:
In prijs wel :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 19:51
door ray5150
pappaleo schreef:
RNacoustics schreef:
Zullen ze mijn OTL's overtreffen:?: :rofl:
In prijs wel :mrgreen:
Qua gewicht ook. :mrgreen:

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: zo 04 jan 2015, 20:49
door AatV
Tjonge jonge, wat een tegenvaller qua buizenbezetting!
Wel een 1610 voor € 1.300 en een 300B voor € 325,- dat gaat nog, maar dan een C3m gebruiken van een tientje, dat kan echt niet. :shock:
Hier had minstens een NOS/NIB Bendix 6900 gebruikt moeten worden!

groet,
Aat

Re: Is dit niet een beetje duur?

Geplaatst: ma 05 jan 2015, 10:03
door Muug
Da's op het model van 720.000 euro :mrgreen: