Is dit niet een beetje duur?
Moderator: Beheerdersteam
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Is dit niet een beetje duur?
http://www.rikeaudio.eu/d_edzard.html
380.000 euro...
200kilo aan monoblocks
te verkrijgen bij Eltim Audio bv
380.000 euro...
200kilo aan monoblocks
te verkrijgen bij Eltim Audio bv
Re: Is dit niet een beetje duur?
Niet voor iemand die geld genoeg heeft. 
Het is wat de gek er voor geeft
Het is wat de gek er voor geeft
Re: Is dit niet een beetje duur?
Voor mij zijn ze te duur
De monoblokken zou nog lukken maar daar komt dan het equivalant aan luidsprekers voorversterker bron .
Dat gaat het al snel in de miljoen euro lopen .
Vroeger kon ik dan nog mijn reet verkopen maar die is dat al lang niet meer waard
De monoblokken zou nog lukken maar daar komt dan het equivalant aan luidsprekers voorversterker bron .
Dat gaat het al snel in de miljoen euro lopen .
Vroeger kon ik dan nog mijn reet verkopen maar die is dat al lang niet meer waard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Is dit niet een beetje duur?
Vraag me af of Ideal zulke grote bedragen verwerkt........... 
Re: Is dit niet een beetje duur?
Ach, mijn aangetrouwde neef bouwt Bugatti's van een paar miljoen 't stuk.
Zie http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/ ... estaureerd
Het gaat om deze:
Kijk, je kunt altijd voor de gein je passie te koop aanbieden. Misschien dat er ergens een gek is die het wil kopen. Mijn voorkeur zou dan toch uitgaan naar een mooie oude auto
Zie http://www.autoblog.nl/archive/2011/09/ ... estaureerd
Het gaat om deze:
Kijk, je kunt altijd voor de gein je passie te koop aanbieden. Misschien dat er ergens een gek is die het wil kopen. Mijn voorkeur zou dan toch uitgaan naar een mooie oude auto
Re: Is dit niet een beetje duur?
Ballentent, ze kunnen die dingen niet eens uit voorraad leveren...Muug schreef:
Re: Is dit niet een beetje duur?
En leuk om af en toe een bakkie bij te gaan doen, maar dat heb ik sowieso wel bij mensen met een passieds23man schreef:En een stuk waardevaster.........
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Is dit niet een beetje duur?
In prijs welRNacoustics schreef:Zullen ze mijn OTL's overtreffen:?:
Re: Is dit niet een beetje duur?
Qua gewicht ook.pappaleo schreef:In prijs welRNacoustics schreef:Zullen ze mijn OTL's overtreffen:?:
Re: Is dit niet een beetje duur?
Tjonge jonge, wat een tegenvaller qua buizenbezetting!
Wel een 1610 voor € 1.300 en een 300B voor € 325,- dat gaat nog, maar dan een C3m gebruiken van een tientje, dat kan echt niet.
Hier had minstens een NOS/NIB Bendix 6900 gebruikt moeten worden!
groet,
Aat
Wel een 1610 voor € 1.300 en een 300B voor € 325,- dat gaat nog, maar dan een C3m gebruiken van een tientje, dat kan echt niet.
Hier had minstens een NOS/NIB Bendix 6900 gebruikt moeten worden!
groet,
Aat
