voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
RP87

voorstellen

Bericht door RP87 »

Hallo,

Bij deze wil ik mij voorstellen.
Mijn naam is Ruud, ik ben geboren op 4-9-1987 en woon samen met mijn vrouw in een dorpje in gelderland. Ik heb diverse hobby's waaronder hout bewerken. Bij het bouwen van speakers komt veel hout bewerking kijken, en ik vind dit leuk om te doen. Tevens heb ik met mijn MBO-opleiding Auto-technicus ook de nodig kennis van elektronica.
Ik kom echter nog wel kennis te kort over audio. dit hoop ik hier op het forum te vinden.

Iin het verleden heb ik 3 speaker ontwerpen nagebouwd. Dit zijn de LBVS, de HI-VI B3S single driver system van de site Zaphaudio.com, en nog een set 2-weg boekenplank speakers waar ik geen info meer van kan vinden (van de site xenophonics.net, bij jullie wel bekend denk ik).

Ik registeer mij niet snel op fora, maar ik lees graag mee. Zo ook op dit forum. Nu loop ik toch een beetje vast met het zelf ontwerpen van een actieve subwoofer. Ik denk dat ik hier op het juiste adres ben om deze vragen te stellen, en jullie op de hoogte houden van mijn low budget subwoofer project.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: voorstellen

Bericht door Henkjan »

Ha die Ruud, welkom hier :bakkie:
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur

Re: voorstellen

Bericht door Olaf Analogue »

Hoi Ruud.
Ook ik woon in een dorpje in Gelderland en ik wil je welkom heten op dit mooie en leerzame forum.
Plaats reactie