Om te beginnen zal ik me even voorstellen.
Mijn naam is Frank van Son, 20 jaar en woonachtig in Breda.
Ik ben werkzaam bij een bedrijf in Breda dat profesionele audio- en lichtapparatuur verkoopt en verhuurt. Voornamelijk in de technische dienst en af en toe verkoop.
Daarnaast werk ik als freelance geluidstechnicus voor diverse bedrijven.
Al geruime tijd bezoeker van verschillende fora, echter nooit actief deelgenomen, maar vind deze nieuwe website zo'n mooi initiatief dat ik er graag aan wil deelnemen.
Nu het volgende probleem.
De koude natte maanden zijn weer aangebroken
in de zomer heb ik een ruime tuin om te zagen e.d.
Hoe lossen jullie dit probleem op om toch in deze tijd lekker te blijven klussen, creatieve oplossingen? of hebben jullie de luxe van een ruime garage danwel werkplaats.
ik ben benieuwd naar de plaatsen waar al die prachtige creaties tot stand komen
vriendelijk groetend,
Frank

