Nieuw hier, even voorstellen.
Geplaatst: zo 16 nov 2014, 11:40
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Albert en woon in Vianen.
M'n audio-hobby heeft jaren lang op een laag pitje gestaan, maar onlangs weer opgepakt.
Dus 4 bas speakers gekocht en weer eens begonnen.
Dit heeft gelijk een aantal vragen / onduidelijkheden gegeven maar deze post ik in "Meten".
Groeten Albert.
Mijn naam is Albert en woon in Vianen.
M'n audio-hobby heeft jaren lang op een laag pitje gestaan, maar onlangs weer opgepakt.
Dus 4 bas speakers gekocht en weer eens begonnen.
Dit heeft gelijk een aantal vragen / onduidelijkheden gegeven maar deze post ik in "Meten".
Groeten Albert.