Pagina 1 van 1

Nieuw hier, even voorstellen.

Geplaatst: zo 16 nov 2014, 11:40
door Diezell
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Albert en woon in Vianen.
M'n audio-hobby heeft jaren lang op een laag pitje gestaan, maar onlangs weer opgepakt.

Dus 4 bas speakers gekocht en weer eens begonnen.
Dit heeft gelijk een aantal vragen / onduidelijkheden gegeven maar deze post ik in "Meten".

Groeten Albert.

Re: Nieuw hier, even voorstellen.

Geplaatst: zo 16 nov 2014, 13:59
door Wowly
Welkom Albert!!!!

We zien je posts tegemoet!!

Re: Nieuw hier, even voorstellen.

Geplaatst: zo 16 nov 2014, 14:44
door ray5150
Hoi, Albert. ook namens mij van harte welkom hier. :D

Re: Nieuw hier, even voorstellen.

Geplaatst: zo 16 nov 2014, 14:51
door Olaf Analogue
welkom Albert. op dit forum zul je nog heel wat wijsheden gaan opdoen en je wordt altijd goed geholpen.
Veel plezier hier!