Zal me even voorstellen
Geplaatst: zo 09 nov 2014, 9:03
Hallo allemaal,
Ik ben Noud.
Houd wel van muziek en rommelen met diversen audio apparatuur.
Ik zit hier nogal vaak te lezen, mijn dank voor alle info een mooie projecten waarover ik kan lezen.
Ik loop al jaren met het idee om zelf eens een mooie set boxen te bouwen.
En wie weet gebeurd het ooit dankzij dit forum.
Ik ben Noud.
Houd wel van muziek en rommelen met diversen audio apparatuur.
Ik zit hier nogal vaak te lezen, mijn dank voor alle info een mooie projecten waarover ik kan lezen.
Ik loop al jaren met het idee om zelf eens een mooie set boxen te bouwen.
En wie weet gebeurd het ooit dankzij dit forum.