Pagina 1 van 2
Opruiming
Geplaatst: zo 02 nov 2014, 23:44
door Juoigâ
Het einde van t jaar komt er al weer aan, tijd voor een opruiming.
Als eerste: een oud model
miniDSP MiniStreamer, dus nog met de SPDIF in/uit op een header ipv met RCA pluggen voor de halve prijs: €35

Re: Opruiming
Geplaatst: ma 01 dec 2014, 22:13
door dre
We zijn volledig ondersteboven van deze opruiming!

Re: Opruiming
Geplaatst: ma 01 dec 2014, 23:13
door hannesie
Je kunt kletsen wat je wilt, maar hij werkt wel prima.
Wordt door alle systemen herkend (Tenor 7022L)en is een betrouwbare verbinding met de PC of Raspberry.
T'is dat ik hem al heb.

Re: Opruiming
Geplaatst: ma 01 dec 2014, 23:17
door FR_Aad
Kwartje wil hier niet vallen hoe ik het toepassen.
@Hans
Is dit een verbetering ten opzichte van de PI-> Sabre DAC -> miniDSP ??
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 01 dec 2014, 23:26
door hannesie
Voor jou niet, maar een RPI en dan de Ministreamer, en naar de Minidsp met I²S en dan met de MiniDigi of een andere als een MiniShark, dat gaat ook niet hoger dan 24/96.
Maar ja dan kun je ook direct de I²S van de RPI naar de MiniShark sturen.
Met de Ministreamer een iets grotere vrijheid.
En als je al een DAC b.v. HK DAC hebt kun je dan via USB toch makkelijk streamen via S/PDIF uitgang naar de DAC.
Re: Opruiming
Geplaatst: di 02 dec 2014, 16:24
door SSassen
Ik zie 'opruiming' staan en dacht dat Henkjan z'n schuur aan het uitruimen was en dus voor een bodemprijs afstand wilde doen van pakweg 200 stuks CHR-70 .... nu ik de openingspost lees ben ik wel wat teleurgesteld :/
Re: Opruiming
Geplaatst: di 02 dec 2014, 16:51
door FR_Aad
Misschien heeft hij nog een overdoosje SDX7 in de garage gevonden.
Re: Opruiming
Geplaatst: di 02 dec 2014, 20:29
door Walt
Hallo Sander,
We wachten allemaal op DE DAG dat dre zijn 'planken' gaat opruimen en het spul gaat verkopen! Dan overstroomt het hier met mooie spulletjes...
Groetjes Walter
Re: Opruiming
Geplaatst: di 02 dec 2014, 21:45
door FR_Aad
Dan doen we het tot die tijd toch met de CHR-70 MK1 voor weinig.
Of een UMIK voor heuuul weinig

Re: Opruiming
Geplaatst: do 04 dec 2014, 22:18
door Juoigâ
FR_Aad schreef:Dan doen we het tot die tijd toch met de CHR-70 MK1 voor weinig.
close, wat dacht je van de Alpair 10 mkII
(OEM versie, heeft de korf van de mk1) voor €99

Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 7:03
door Leeuwarden
Een setje voor € 99,-?
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 8:29
door Juoigâ
nee, per stuk (normale prijs is de helft meer)
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 9:52
door Leeuwarden
Dat weet ik maar ik dacht "Daar doet ie het wel voor..." Maar, nee... Helaas...
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 10:00
door ds23man
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 10:02
door Zweitse
En HJ maar roepen, ik ben toch zeker Sinterklaas niet

Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 10:39
door Juoigâ
Als iemand (bijna) een hele doos neemt en er dan iets bijzonders mee bouwt en hier publiceert (iets als de Markaudio versie van de Visaton
Quadro bijvoorbeeld) dan kunnen we de aanbieding nog mooier maken

Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 10:50
door Leeuwarden
Hoor ik je nu zeggen dat je voor € 99,- een hele doos krijgt als je er een Quadro van fabriekt?
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 10:53
door ds23man
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 11:00
door Leeuwarden
Overigens heb ik de mk1 versie gehad en in een onken-kastje laten wonen. De A-10 is een bijzonder fraaie speaker en als je ze in een niet te grote ruimte laat spelen heb je voor weinig geld een ontzettend fijne speaker. Wat mij betreft een aanrader van de eerste orde!
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 11:46
door markbakk
Juoigâ schreef:Als iemand (bijna) een hele doos neemt en er dan iets bijzonders mee bouwt en hier publiceert (iets als de Markaudio versie van de Visaton
Quadro bijvoorbeeld) dan kunnen we de aanbieding nog mooier maken

Ik denk dat je een Quinto bedoelt, of niet? Maar alle gekheid op een stokje, waarom zou je vier breedbanders in één kastje gaan stoppen? Tenzij je een line array wilt gaan bouwen, maar dan lijkt me tien units per kant nog beter.
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 13:50
door FR_Aad
Juoigâ schreef:nee, per stuk (normale prijs is de helft meer)
Nee, voor de helft meer heb je een normale MKIII.
Maar ehhhh, even voor de kleurenkijkers: goud of grijs??
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 13:54
door FR_Aad
Ik weet niet hoe het klinkt maar zo'n "Jaguar" ziet er wel leuk uit.

Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:17
door Barry2001
Weet ook niet hoe het klinkt, ziet er wel goed uit ja. Had iemand dit niet bij zich in Beetsterzwaag, enkele jaren geleden? 2011, kan er een jaartje naast zitten..
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:21
door hannesie
Inderdaad, Homer had dat bij zich.
De lijm was nog niet eens erg droog.

Re: Opruiming
Geplaatst: vr 05 dec 2014, 14:22
door Juoigâ
FR_Aad schreef:Maar ehhhh, even voor de kleurenkijkers: goud of grijs??
goudkleurig