Als eerste: een oud model miniDSP MiniStreamer, dus nog met de SPDIF in/uit op een header ipv met RCA pluggen voor de halve prijs: €35
Opruiming
Moderator: Beheerdersteam
Re: Opruiming
Je kunt kletsen wat je wilt, maar hij werkt wel prima.
Wordt door alle systemen herkend (Tenor 7022L)en is een betrouwbare verbinding met de PC of Raspberry.
T'is dat ik hem al heb.
Wordt door alle systemen herkend (Tenor 7022L)en is een betrouwbare verbinding met de PC of Raspberry.
T'is dat ik hem al heb.
Kwartje wil hier niet vallen hoe ik het toepassen.
@Hans
Is dit een verbetering ten opzichte van de PI-> Sabre DAC -> miniDSP ??
@Hans
Is dit een verbetering ten opzichte van de PI-> Sabre DAC -> miniDSP ??
Laatst gewijzigd door FR_Aad op ma 01 dec 2014, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor jou niet, maar een RPI en dan de Ministreamer, en naar de Minidsp met I²S en dan met de MiniDigi of een andere als een MiniShark, dat gaat ook niet hoger dan 24/96.
Maar ja dan kun je ook direct de I²S van de RPI naar de MiniShark sturen.
Met de Ministreamer een iets grotere vrijheid.
En als je al een DAC b.v. HK DAC hebt kun je dan via USB toch makkelijk streamen via S/PDIF uitgang naar de DAC.
Maar ja dan kun je ook direct de I²S van de RPI naar de MiniShark sturen.
Met de Ministreamer een iets grotere vrijheid.
En als je al een DAC b.v. HK DAC hebt kun je dan via USB toch makkelijk streamen via S/PDIF uitgang naar de DAC.
- SSassen
- Contacteer:
Ik zie 'opruiming' staan en dacht dat Henkjan z'n schuur aan het uitruimen was en dus voor een bodemprijs afstand wilde doen van pakweg 200 stuks CHR-70 .... nu ik de openingspost lees ben ik wel wat teleurgesteld :/
Hallo Sander,
We wachten allemaal op DE DAG dat dre zijn 'planken' gaat opruimen en het spul gaat verkopen! Dan overstroomt het hier met mooie spulletjes...
Groetjes Walter
We wachten allemaal op DE DAG dat dre zijn 'planken' gaat opruimen en het spul gaat verkopen! Dan overstroomt het hier met mooie spulletjes...
Groetjes Walter
Dan doen we het tot die tijd toch met de CHR-70 MK1 voor weinig.
Of een UMIK voor heuuul weinig
Of een UMIK voor heuuul weinig
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Contacteer:
close, wat dacht je van de Alpair 10 mkII (OEM versie, heeft de korf van de mk1) voor €99FR_Aad schreef:Dan doen we het tot die tijd toch met de CHR-70 MK1 voor weinig.![]()
- Leeuwarden
- Juoigâ
- Contacteer:
nee, per stuk (normale prijs is de helft meer)Leeuwarden schreef:Een setje voor € 99,-?
- Leeuwarden
Dat weet ik maar ik dacht "Daar doet ie het wel voor..." Maar, nee... Helaas...
En HJ maar roepen, ik ben toch zeker Sinterklaas nietds23man schreef:De aasgieren cirkelen boven HJ's huis!![]()
![]()
- Juoigâ
- Contacteer:
Als iemand (bijna) een hele doos neemt en er dan iets bijzonders mee bouwt en hier publiceert (iets als de Markaudio versie van de Visaton Quadro bijvoorbeeld) dan kunnen we de aanbieding nog mooier maken 
- Leeuwarden
Hoor ik je nu zeggen dat je voor € 99,- een hele doos krijgt als je er een Quadro van fabriekt?
- Leeuwarden
Overigens heb ik de mk1 versie gehad en in een onken-kastje laten wonen. De A-10 is een bijzonder fraaie speaker en als je ze in een niet te grote ruimte laat spelen heb je voor weinig geld een ontzettend fijne speaker. Wat mij betreft een aanrader van de eerste orde!
Ik denk dat je een Quinto bedoelt, of niet? Maar alle gekheid op een stokje, waarom zou je vier breedbanders in één kastje gaan stoppen? Tenzij je een line array wilt gaan bouwen, maar dan lijkt me tien units per kant nog beter.Juoigâ schreef:Als iemand (bijna) een hele doos neemt en er dan iets bijzonders mee bouwt en hier publiceert (iets als de Markaudio versie van de Visaton Quadro bijvoorbeeld) dan kunnen we de aanbieding nog mooier maken
Nee, voor de helft meer heb je een normale MKIII.Juoigâ schreef:nee, per stuk (normale prijs is de helft meer)Leeuwarden schreef:Een setje voor € 99,-?
Maar ehhhh, even voor de kleurenkijkers: goud of grijs??
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Weet ook niet hoe het klinkt, ziet er wel goed uit ja. Had iemand dit niet bij zich in Beetsterzwaag, enkele jaren geleden? 2011, kan er een jaartje naast zitten..
- Juoigâ
- Contacteer:
goudkleurigFR_Aad schreef:Maar ehhhh, even voor de kleurenkijkers: goud of grijs??