ik ben nieuw op dit forum, en daarom zou ik mij even voorstellen,
ik ben bram 15 jaar en woon ergens in de provincie utrecht
maar waarom ik me heb aangemeld heb bij dit forum zit zo,
ik heb wel een een subwoofer gebouwd en wou 2 kleine speakers erbij hebben,
ik zat e kijken op het internet en dus dit forum en kwam uiteindelijk op de site van humblehomemadehifi terecht en zag daar de concertino staan,
en die vind ik er wel erg mooi uitzien
alleen toen ik de kitprijs zag , was ik iets minder blij,
maar er zitten wel erg goede componenten dus opzich is het wel logisch,
en toen ging ik verder kijken op de visaton site en toen zag de alto 1 staan ,
toen dacht ik waarom kan ik niet die woofer en tweeter in de concertinobehuizing zetten,
en dan via boxsim kijken of ik met een filter het goed kan laten klinken,
nu heb ik hem erin gezet en kan iemand zeggen of dit een beetje goed is ingevuld en of ik die dal in het hoog kan horen,
gr bram
