Pagina 1 van 1

toeval

Geplaatst: wo 17 sep 2014, 12:07
door Petrus
direct maar even voorstellen dan.

Peter, veertiger (ergens tussen 1 en 9), audioot.
toevallig zocht ik iets over m`n Cr. Kalypso en kwam ik op een draadje hier. vandaar maar een account aan gemaakt. zag in de en flits ook zelfbouw speaker topic dus heb nog heel wat leesvoer denk ik.
gelukkig heb ik daar de tijd voor.

mijn audio bezetting momenteel;
kalypso buizen patser
dual 1210 plaatjesdraaier
körting transmare tuner
jvc XV-S300 dvd/cd speler
dit alles staat in een handgebouwde kast van een vooraanstaand bouwer uut grunn. (welke zelf boven op de bovenste glasplaat is gaan zitten om te bewijzen hoe sterk deze is :D )

luidspeker setjes;
viva vivace (2de verbeterde lichting)(gaan misschien nog vervangen worden door de laatste serie die hiervan is uitgekomen)
technics sb ch510a
open baffle zelfbouw met 35cm breedband en flinke hoorns met monacor drivers (alles nog ongefilterd, project zonder eind)

en nu weer snel verder lezen hier.. :D

Re: toeval

Geplaatst: wo 17 sep 2014, 12:26
door Henkjan
Welkom Peter!

Re: toeval

Geplaatst: wo 17 sep 2014, 16:51
door Barry2001
Toeval bestaat niet, dit is voorbestemd :mrgreen: Welkom!

Kom je zelf ook uit het noorden? (nav de man die jou kastje heeft gemaakt). Zaterdag 4 oktober a.s. is er een luisterdag in Beetsterzwaag, kun je wat zelfbouw creaties bekijken/beluisteren: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=20461

Re: toeval

Geplaatst: wo 17 sep 2014, 18:08
door ray5150
Ook vanaf hier welkom, en veel leesplezier toegewenst.

Re: toeval

Geplaatst: wo 17 sep 2014, 19:47
door Wowly
Welkom! Er is inderdaad heel erg veel te lezen. Veel plezier hier!

Re: toeval

Geplaatst: wo 17 sep 2014, 19:58
door Petrus
oh dat is inderdaad wel een mooie kans om wat meer mensen en audio te leren kennen.. zal het er eens met de vriendin over hebben..... wordt vervolgt