Peter, veertiger (ergens tussen 1 en 9), audioot.
toevallig zocht ik iets over m`n Cr. Kalypso en kwam ik op een draadje hier. vandaar maar een account aan gemaakt. zag in de en flits ook zelfbouw speaker topic dus heb nog heel wat leesvoer denk ik.
gelukkig heb ik daar de tijd voor.
mijn audio bezetting momenteel;
kalypso buizen patser
dual 1210 plaatjesdraaier
körting transmare tuner
jvc XV-S300 dvd/cd speler
dit alles staat in een handgebouwde kast van een vooraanstaand bouwer uut grunn. (welke zelf boven op de bovenste glasplaat is gaan zitten om te bewijzen hoe sterk deze is
luidspeker setjes;
viva vivace (2de verbeterde lichting)(gaan misschien nog vervangen worden door de laatste serie die hiervan is uitgekomen)
technics sb ch510a
open baffle zelfbouw met 35cm breedband en flinke hoorns met monacor drivers (alles nog ongefilterd, project zonder eind)
en nu weer snel verder lezen hier..
