toeval

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Petrus
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 11:49

toeval

Bericht door Petrus »

direct maar even voorstellen dan.

Peter, veertiger (ergens tussen 1 en 9), audioot.
toevallig zocht ik iets over m`n Cr. Kalypso en kwam ik op een draadje hier. vandaar maar een account aan gemaakt. zag in de en flits ook zelfbouw speaker topic dus heb nog heel wat leesvoer denk ik.
gelukkig heb ik daar de tijd voor.

mijn audio bezetting momenteel;
kalypso buizen patser
dual 1210 plaatjesdraaier
körting transmare tuner
jvc XV-S300 dvd/cd speler
dit alles staat in een handgebouwde kast van een vooraanstaand bouwer uut grunn. (welke zelf boven op de bovenste glasplaat is gaan zitten om te bewijzen hoe sterk deze is :D )

luidspeker setjes;
viva vivace (2de verbeterde lichting)(gaan misschien nog vervangen worden door de laatste serie die hiervan is uitgekomen)
technics sb ch510a
open baffle zelfbouw met 35cm breedband en flinke hoorns met monacor drivers (alles nog ongefilterd, project zonder eind)

en nu weer snel verder lezen hier.. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: toeval

Bericht door Henkjan »

Welkom Peter!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: toeval

Bericht door Barry2001 »

Toeval bestaat niet, dit is voorbestemd :mrgreen: Welkom!

Kom je zelf ook uit het noorden? (nav de man die jou kastje heeft gemaakt). Zaterdag 4 oktober a.s. is er een luisterdag in Beetsterzwaag, kun je wat zelfbouw creaties bekijken/beluisteren: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=20461
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: toeval

Bericht door ray5150 »

Ook vanaf hier welkom, en veel leesplezier toegewenst.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: toeval

Bericht door Wowly »

Welkom! Er is inderdaad heel erg veel te lezen. Veel plezier hier!
Petrus
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 11:49

Re: toeval

Bericht door Petrus »

oh dat is inderdaad wel een mooie kans om wat meer mensen en audio te leren kennen.. zal het er eens met de vriendin over hebben..... wordt vervolgt
Plaats reactie