Pagina 1 van 2

WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 9:15
door audiomanics
Jaja Leeuwarden en SSassen mogen weer mee doen :proost: :proost:
't heeft even geduurd maar zelfs hier is "vrede" mogelijk...

Kees

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 9:44
door Martijn M
:proost:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 9:46
door knuisje
Welkom terug! :proost:

Ik hoop dat cve ( Co) zich nu ook weer laat zien.

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 9:54
door ray5150
Goed nieuws ! :proost:
Nu nog zorgen dat ds23man binnenboord blijft.

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 9:56
door firsttimer
Gelukkig is er ook nog mooi nieuws in deze wereld... Welcome back guys! :proost:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 10:49
door bas focal m180
Boe :hide: :lagge: welkom :proost:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 11:19
door hannesie

.............:sure:
........ :sure:
.... 8)
8)

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 11:29
door ray5150
Nu word het helemaal stil op het "ik moet even mekkeren forum" :mrgreen: :rofl:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 16:44
door fritzie
leuk :lol:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 17:23
door ray5150
Nu is het wachten op de eerste berichten van de heren...

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 19:23
door Henkjan
Jan is voorlopig nog op vakantie

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 22:20
door ray5150
Maar zijn of worden hun originele accounts dan weer vrijgegeven ? want dat is nu (op dit moment) nog niet het geval.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... file&u=259
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... ofile&u=41

Een PB naar hunnie sturen is (nog) niet mogelijk. :-k

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 22:29
door Zweitse
Henkjan schreef:
Jan is voorlopig nog op vakantie
Maar die leest vast wel mee :mrgreen: blij dat alles is bijgelegd.

Re: WELKOM terug

Geplaatst: vr 18 jul 2014, 22:38
door dre
De geringe afkoelperiode heeft geholpen. :mrgreen:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: za 19 jul 2014, 14:10
door audiomanics
dre schreef:
De geringe afkoelperiode heeft geholpen. :mrgreen:
Wie moest er eigenlijk afkoelen???? :think: ...............

Kees

Re: WELKOM terug

Geplaatst: za 19 jul 2014, 15:44
door Leon
Op dit moment moet iedereen afkoelen... 8)

Re: WELKOM terug

Geplaatst: za 19 jul 2014, 16:10
door ray5150
Leon schreef:
Op dit moment moet iedereen afkoelen... 8)
+1

Re: WELKOM terug

Geplaatst: za 19 jul 2014, 16:54
door Barry2001
De drukte op het andere forum moet het wel toelaten dat men hier terugkeert :lol: Nee, die is flauw. Welkom terug mannen!

Re: WELKOM terug

Geplaatst: zo 20 jul 2014, 9:58
door SSassen
Zo, daar ben ik weer, heb ik wat gemist?

Re: WELKOM terug

Geplaatst: zo 20 jul 2014, 10:02
door Zweitse
SSassen schreef:
Zo, daar ben ik weer, heb ik wat gemist?
Weinig :mrgreen:

Re: WELKOM terug

Geplaatst: zo 20 jul 2014, 10:34
door audiomanics
SSassen schreef:
Zo, daar ben ik weer, heb ik wat gemist?
Het "ik moet even mekkeren"-topic is verder gegroeid :rofl:

Kees

Re: WELKOM terug

Geplaatst: zo 20 jul 2014, 16:35
door Leeuwarden
Dank allen...

Re: WELKOM terug

Geplaatst: zo 20 jul 2014, 20:17
door scanspeakman
Welkom terug. Fijn dat jullie er weer zijn. Weer terug naar de orde van de dag; bouwen maar!

Scanspeakman

Re: WELKOM terug

Geplaatst: ma 28 jul 2014, 14:26
door cve
Wat ben ik hier lang niet geweest zeg. Ook niet zo heel veel gedaan de afgelopen jaren. Te druk met werk en de problemen die dat in deze hectische tijd met zich mee brengt. Ik ben wel heel erg blij dat Sander en Jan weer terug zijn. Daar drink ik graag een Chocomel op.

Re: WELKOM terug

Geplaatst: ma 28 jul 2014, 14:33
door hannesie
scanspeakman schreef:
Welkom terug. Fijn dat jullie er weer zijn. Weer terug naar de orde van de dag; bouwen maar!

Scanspeakman
Nu dus helemaal.
HAPPY