henk stelt zich voor
Geplaatst: vr 27 jun 2014, 14:36
hoi iedereen,
ik ben Henk 56 jaar oud of jong en ben altijd wel met muziek bezig
ik ben als ouwe hippie in de muziek blijven hangen rond 1970 dus dan weet je het wel
mijn audio bestaat uit sinds kort uit luxman m+c 383 nadat mijn oude denon het had begeven
alleen mijn ouwe trouwe visaton vibs 1986 (in nieuwstaat) komen hierop wel te kort.
dus heb ik gelijk een vraag en hoop hem hier gelijk te kunnen stellen,
kan ik het filter (crossover) hiervan veranderen zodat het beter bij de luxman past?
het filter is natuurlijk ook al 28 jaar oud en er zullen wel wat verbeteringen worden gedaan.
ben benieuwd en hoop veel op dit gave forum te zijn.
henk
ik ben Henk 56 jaar oud of jong en ben altijd wel met muziek bezig
ik ben als ouwe hippie in de muziek blijven hangen rond 1970 dus dan weet je het wel
mijn audio bestaat uit sinds kort uit luxman m+c 383 nadat mijn oude denon het had begeven
alleen mijn ouwe trouwe visaton vibs 1986 (in nieuwstaat) komen hierop wel te kort.
dus heb ik gelijk een vraag en hoop hem hier gelijk te kunnen stellen,
kan ik het filter (crossover) hiervan veranderen zodat het beter bij de luxman past?
het filter is natuurlijk ook al 28 jaar oud en er zullen wel wat verbeteringen worden gedaan.
ben benieuwd en hoop veel op dit gave forum te zijn.
henk