hulp gevraagd bij meten
Geplaatst: wo 11 jun 2014, 11:36
Hoi,
Ik heb mijn zinnen gezet om de stella light (visaton) na te bouwen, maar dan met een dayton RS100. (en eventueel met een xtra nd20fa-6 als tweetertje)
De reden:
- Ik heb een setje RS100 en nd tweetertje liggen uit een stukgelopen project.
- de FRS8 vind ik zooooooooo lelijk. (het mag dan wel een goeie driver zijn, de looks heeft ie niet mee).
Ik heb wat zitten spelen met boxsim en het lijkt me mogelijk, echter om het helemaal goed te krijgen moet men meten. (wat jullie wel zullen weten)
Nu heb ik 1 probleem, dit kan ik niet zelf.
Mijn vraag is nu, zijn er hier mensen op het forum die me hierbij willen helpen.
Het hoeft niet gratis (mag wel), hiervoor gaat de zon op.
Om het nu nog wat moeilijker te maken: ik woon regio Ieper (West-Vlaanderen).
Vervoer is geen probleem, maar een halve dag enkel rijden is me wat te ver.
Alvast bedankt voor de respons.
Jeffrey
Ik heb mijn zinnen gezet om de stella light (visaton) na te bouwen, maar dan met een dayton RS100. (en eventueel met een xtra nd20fa-6 als tweetertje)
De reden:
- Ik heb een setje RS100 en nd tweetertje liggen uit een stukgelopen project.
- de FRS8 vind ik zooooooooo lelijk. (het mag dan wel een goeie driver zijn, de looks heeft ie niet mee).
Ik heb wat zitten spelen met boxsim en het lijkt me mogelijk, echter om het helemaal goed te krijgen moet men meten. (wat jullie wel zullen weten)
Nu heb ik 1 probleem, dit kan ik niet zelf.
Mijn vraag is nu, zijn er hier mensen op het forum die me hierbij willen helpen.
Het hoeft niet gratis (mag wel), hiervoor gaat de zon op.
Om het nu nog wat moeilijker te maken: ik woon regio Ieper (West-Vlaanderen).
Vervoer is geen probleem, maar een halve dag enkel rijden is me wat te ver.
Alvast bedankt voor de respons.
Jeffrey