hulp gevraagd bij meten

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
hondaman
Berichten: 110
Lid geworden op: do 24 feb 2011, 8:34
Locatie: Passendale (Ieper)

hulp gevraagd bij meten

Bericht door hondaman »

Hoi,

Ik heb mijn zinnen gezet om de stella light (visaton) na te bouwen, maar dan met een dayton RS100. (en eventueel met een xtra nd20fa-6 als tweetertje)

De reden:

- Ik heb een setje RS100 en nd tweetertje liggen uit een stukgelopen project.
- de FRS8 vind ik zooooooooo lelijk. (het mag dan wel een goeie driver zijn, de looks heeft ie niet mee).

Ik heb wat zitten spelen met boxsim en het lijkt me mogelijk, echter om het helemaal goed te krijgen moet men meten. (wat jullie wel zullen weten)

Nu heb ik 1 probleem, dit kan ik niet zelf.

Mijn vraag is nu, zijn er hier mensen op het forum die me hierbij willen helpen.
Het hoeft niet gratis (mag wel), hiervoor gaat de zon op.

Om het nu nog wat moeilijker te maken: ik woon regio Ieper (West-Vlaanderen).
Vervoer is geen probleem, maar een halve dag enkel rijden is me wat te ver.

Alvast bedankt voor de respons.

Jeffrey
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: hulp gevraagd bij meten

Bericht door Gerrit »

Ik kan je wel helpen met meten en het hoeft ook niets te kosten, maar Maastricht is wellicht ook al te ver uit de buurt.

Gerrit
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Re: hulp gevraagd bij meten

Bericht door m_cruiser »

Mocht 1 en ander tot een afspraak leiden, dan wil ik graag mee opspringen. Ik wil absoluut ook leren maar geraak moeilijk gestart. We kunnen carpoolen vanaf olen of aarschot.

Luc
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: hulp gevraagd bij meten

Bericht door Gerrit »

m_cruiser schreef:
Mocht 1 en ander tot een afspraak leiden, dan wil ik graag mee opspringen. Ik wil absoluut ook leren maar geraak moeilijk gestart. We kunnen carpoolen vanaf olen of aarschot.

Luc
Is wat mij betreft in ieder geval geen probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Kun je ook gelijk horen hoe mijn zelfbouw bandjes presteren.

Gerrit
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: hulp gevraagd bij meten

Bericht door wdd »

Wil ook wel meedoen. Heb meetmic en wel wat software maar niet veel ervaring hiermee.
hondaman
Berichten: 110
Lid geworden op: do 24 feb 2011, 8:34
Locatie: Passendale (Ieper)

Re: hulp gevraagd bij meten

Bericht door hondaman »

Dag Gerrit,

Je hebt PB.
Plaats reactie