Voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Konings
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 10:39
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door Konings »

Hallo ik ben Dennis. Ik lees al een tijdje mee maar nu mezelf aangemeld en even voorstellen zoals het hoort. Audio is al jaren een hobby en vorig jaar begonnen met zelfbouw. Omdat ik het makkelijk wilde houden heb ik voor de eerste speaker gekozen voor een breedbander. Klinkt niet verkeerd, die markaudio 7.3 laat de details prima horen. Zit eraan te denken om in de toekomst iets te doen met een 12 inch woofer en actieve filtering om em wat te helpen in het laag.

Afgelopen maand ook een CNC phonostage gemaakt om goedkoop wat te testen met zelf printjes maken en oefenen met solderen. ( deze; http://www.audiokarma.org/forums/showth ... p?t=371889 ). Printje gemaakt met tonertransfer. Komt geluid uit en klinkt voor een paar tientjes investering best goed. Leuk is dat je opamps kunt wisselen en hier net als buisjes het geluid naar wenst kunt finetunen. Foto volgt wanneer ik het in een kastje heb gezet.

Ben ook bezig met opbouw van een Phonodude voor mijn broer, ook een member hier Mk2k, op basis van printen van Fokko. Deze is bijna klaar en het eerste serieuze project.

Volgende ligt ook al klaar, wat printen besteld van de Myref C, een gainclone, wat mijn eerste zelfbouwversterker gaat worden. Superveel zin in om te zien of ik een werkende versterker die ook nog prima klinkt kan bouwen.

Wil komende zaterdag ook komen kijken in Breda hoe al dat moois wat hier te zien is klinkt.
Bijlagen
frugelhorn.jpg
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Henkjan »

hallo Dennis, welkom hier. leuk je zaterdag te ontmoeten in Breda
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Voorstellen

Bericht door avdboom »

Welkom O:)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Voorstellen

Bericht door ray5150 »

Zo, da's een knap kastje. ook namens mij welkom geheten. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Henkjan »

komen die Frugals ook mee naar Breda? Ik weet zeker dat er een bak mensen zijn die die wel eens willen horen.
Gebruikersavatar
Konings
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 10:39
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Konings »

Ik wil ze best meenemen, ben ook wel benieuwd hoe het klinkt op ander spul.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Henkjan »

:goedzo:
Plaats reactie