Nu is het de eerste eindversterker die ik in elkaar ga zetten, dus voor mezelf maar ook voor het nageslacht ga ik hier alles zo goed mogelijk documenteren en gebruik ik de eerste posts (die ik ga reserveren) om overzichtelijk alle tips en adders onder het gras voor mijzelf en anderen op een rijtje te zetten. Het idee is om beginners zoals ik inzichtelijk te laten maken wat er bij de bouw van (deze) versterker om de hoek komt kijken in de praktijk.
Op en aanmerkingen zijn dan ook welkom en indien gewenst pas ik telkens de begin posts aan zodat er betere/juiste/aanvullende informatie komt te staan.
