Pagina 1 van 1
Topic mag dicht/weg
Geplaatst: wo 30 apr 2014, 15:37
door The_Maxx
-
Re: Orientatie versterkerbouw
Geplaatst: vr 02 mei 2014, 9:35
door knuisje
Ik kan je nog wel helpen aan een
LM4780 kitje. Geeft 2 x 60W in 8 ohm. Je zou het wellicht kunnen inbouwen in de kast van je Sansui versterker.
Re: Orientatie versterkerbouw
Geplaatst: di 06 mei 2014, 15:58
door The_Maxx
-
Re: Orientatie versterkerbouw
Geplaatst: di 06 mei 2014, 16:30
door ray5150
Mmmm, in Duitsland noemen ze dit een "geheimtipp" : Sony ES versterkers uit de jaren '90 op bijvoorbeeld Marktplaats,
komen regelmatig langs voor tussen de 50 en een paar honderd Euro.
Da's nog geen 10 % van de nieuwprijs.
Terwijl het toch heule goeie bakken zijn. en vooral voor zo'n prijs.

Re: Orientatie versterkerbouw
Geplaatst: di 06 mei 2014, 16:43
door The_Maxx
-