Hallo ik ben m_cruiser

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Hallo ik ben m_cruiser

Bericht door m_cruiser »

Mijn forum naam slaat op een andere passie, ik ben nl. een rustige BMW 1150GSA toerrijder (boxermotor) .
De kinderen zijn de deur uit en ik heb op mijn 50e terug het audio virus te pakken.
Ben een DIY en vooral iemand die tegen wegwerp is.
Ikzelf ben bezig met deze Hybrid Amp te maken.
Verder heb ik een 5.1 Surround gemaakt met Denon AVR 3801 met JBL XTi60 en Kenwood Sub 305 en B&W LC3.
Back's zijn Technics, die zoek ik nog te vervangen...

In mijn boys zone (garage) heb ik een Yamaha RX-V350 natural sound receiver.... met B&W DM330 en een Onkyo TX-NR509 in reparatie.

Zou graag op termijn zelf boxjes willen maken een een meetsysteempje in mekaar knutselen om een referentie te hebben.
Mogelijks hier en daar eens een luistersessie meepikken.

Grtz, Luc
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hallo ik ben m_cruiser

Bericht door Henkjan »

Hallo Luc, welkom hier
Plaats reactie