Pagina 1 van 1
Harman
Geplaatst: di 08 apr 2014, 22:02
door Beebee.ef
Hallo allemaal.
Ik ben Benno en heb een voor mij heel interessante vraag.Ik heb een aansluitschema nodig van een harman AES versterker.Het is een versterker uit een audi a6.
Is er mischien iemand hier die mij kan helpen.
Re: Harman
Geplaatst: di 08 apr 2014, 22:06
door ray5150
Welkom bij deze, Benno.
Pfoe, heeft dat ding ook een typenummer ? da's wat makkelijker zoeken.
Een paar duidelijke foto's anders ?
Re: Harman
Geplaatst: wo 09 apr 2014, 20:30
door Beebee.ef
Dit is de amplifier/versterker.

- Dit is de amp
Re: Harman
Geplaatst: wo 09 apr 2014, 21:25
door SARK
Re: Harman
Geplaatst: wo 09 apr 2014, 21:32
door Beebee.ef
Dan moet ik voor jou mijn petje afdoen .Ik heb me de pl@$^rus moeten zoeken en niet gevonden.
Hartstikke tof man.
Ik ben je zeer dankbaar.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt of is dat niet nodig.
In ieder geval super super en hartstikke bedankt.
Re: Harman
Geplaatst: wo 09 apr 2014, 21:40
door SARK
Ik ben bang dat jouw Google stuk is of zo

, de link staat ook in mijn post

Re: Harman
Geplaatst: wo 09 apr 2014, 22:20
door Henkjan
vreemd, het onderdeelnummer is van een A4, maar deze zit dus in een A6?
btw: misschien zou je ook eens op audiforum.nl kunnen kijken:
https://www.google.nl/webhp?ei=4qpFU8ja ... diforum.nl