Harman

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Beebee.ef
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 apr 2014, 21:51

Harman

Bericht door Beebee.ef »

Hallo allemaal.
Ik ben Benno en heb een voor mij heel interessante vraag.Ik heb een aansluitschema nodig van een harman AES versterker.Het is een versterker uit een audi a6.
Is er mischien iemand hier die mij kan helpen.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Harman

Bericht door ray5150 »

Welkom bij deze, Benno.

Pfoe, heeft dat ding ook een typenummer ? da's wat makkelijker zoeken.

Een paar duidelijke foto's anders ?
Beebee.ef
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 apr 2014, 21:51

Re: Harman

Bericht door Beebee.ef »

Dit is de amplifier/versterker.
Dit is de amp
Dit is de amp
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Harman

Bericht door SARK »

Beebee.ef
Berichten: 3
Lid geworden op: di 08 apr 2014, 21:51

Re: Harman

Bericht door Beebee.ef »

Dan moet ik voor jou mijn petje afdoen .Ik heb me de pl@$^rus moeten zoeken en niet gevonden.
Hartstikke tof man.
Ik ben je zeer dankbaar.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt of is dat niet nodig.
In ieder geval super super en hartstikke bedankt.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Harman

Bericht door SARK »

Ik ben bang dat jouw Google stuk is of zo :wink: , de link staat ook in mijn post :idea:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Harman

Bericht door Henkjan »

vreemd, het onderdeelnummer is van een A4, maar deze zit dus in een A6?

btw: misschien zou je ook eens op audiforum.nl kunnen kijken:
https://www.google.nl/webhp?ei=4qpFU8ja ... diforum.nl
Plaats reactie