Hallo allemaal.
Ik ben Benno en heb een voor mij heel interessante vraag.Ik heb een aansluitschema nodig van een harman AES versterker.Het is een versterker uit een audi a6.
Is er mischien iemand hier die mij kan helpen.
Harman
Moderator: Beheerdersteam
Re: Harman
Welkom bij deze, Benno.
Pfoe, heeft dat ding ook een typenummer ? da's wat makkelijker zoeken.
Een paar duidelijke foto's anders ?
Pfoe, heeft dat ding ook een typenummer ? da's wat makkelijker zoeken.
Een paar duidelijke foto's anders ?
Re: Harman
Dan moet ik voor jou mijn petje afdoen .Ik heb me de pl@$^rus moeten zoeken en niet gevonden.
Hartstikke tof man.
Ik ben je zeer dankbaar.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt of is dat niet nodig.
In ieder geval super super en hartstikke bedankt.
Hartstikke tof man.
Ik ben je zeer dankbaar.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt of is dat niet nodig.
In ieder geval super super en hartstikke bedankt.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Harman
vreemd, het onderdeelnummer is van een A4, maar deze zit dus in een A6?
btw: misschien zou je ook eens op audiforum.nl kunnen kijken:
https://www.google.nl/webhp?ei=4qpFU8ja ... diforum.nl
btw: misschien zou je ook eens op audiforum.nl kunnen kijken:
https://www.google.nl/webhp?ei=4qpFU8ja ... diforum.nl
