Pagina 1 van 1

haantje stelt zich voor

Geplaatst: vr 04 apr 2014, 11:41
door haantje89
bij deze stil ik me dus voor hahah.

ik ben dus collin de haan.
wonend in de mooie omgeving van twente :P
24 jaartjes jong

in bezit van een paar mooie infinity delta 30 zuilen
aangestuurd met een denon versterker.
aangesloten op de pc (=media center voor de tv)

momenteel druk besig met zelfbouw van visaton componenten.
w170s
w130s
dt94
alles 8 ohm, filter werk ik nog aan maar kan er niet tevreden over worden in boxism.

kasten zijn eigen ontwerp, hier verklap ik nog niks over hihi

suggesties en ideeén zijn welcom via pb om het hier schoon te houden.

Re: haantje steld zich voor

Geplaatst: vr 04 apr 2014, 12:08
door CoenvanDongen
haantje89 schreef:

suggesties en ideeén zijn welKom via pb om het hier schoon te houden.
Dan gaat het nut van het forum verloren...
Ik leer graag mee ;)

Re: haantje steld zich voor

Geplaatst: vr 04 apr 2014, 13:28
door haantje89
lijkt mij niet het topic voor bij het voorstellen hahaha
ik maak nog een topic met waardes enz, dit is slechts een "hallo ik ben"

Re: haantje steld zich voor

Geplaatst: vr 04 apr 2014, 15:31
door RobertD
CoenvanDongen schreef:
haantje89 schreef:

suggesties en ideeén zijn welKom via pb om het hier schoon te houden.
Dan gaat het nut van het forum verloren...
Ik leer graag mee ;)
Verbeter dan in de titel steld ook even naar stelt.

Re: haantje steld zich voor

Geplaatst: vr 04 apr 2014, 17:39
door ray5150
Welkom, Collin.

Krijgt die ingebouwde versterker het niet erg benauwd ?
Wel een mooie strakke huiskamer.

Re: haantje stelt zich voor

Geplaatst: vr 04 apr 2014, 18:51
door haantje89
Sorry ben dislecties.
Titel is aangepast.

Nee versterker heeft het niet benauwd. Die kast heb ik gemaakt van spaanplaat en boven de versterker zit een rooster zodat de warmte de kast in kan.
Mijn pc zit btw ook in de kast verwerkt ;)

Edit:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=20152

discussie toppic aangemaakt