haantje stelt zich voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
haantje89
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 14:18

haantje stelt zich voor

Bericht door haantje89 »

bij deze stil ik me dus voor hahah.

ik ben dus collin de haan.
wonend in de mooie omgeving van twente :P
24 jaartjes jong

in bezit van een paar mooie infinity delta 30 zuilen
aangestuurd met een denon versterker.
aangesloten op de pc (=media center voor de tv)

momenteel druk besig met zelfbouw van visaton componenten.
w170s
w130s
dt94
alles 8 ohm, filter werk ik nog aan maar kan er niet tevreden over worden in boxism.

kasten zijn eigen ontwerp, hier verklap ik nog niks over hihi

suggesties en ideeén zijn welcom via pb om het hier schoon te houden.
Bijlagen
resultaat tot zover met maken van filter.
resultaat tot zover met maken van filter.
een ideetje van wat ik er heb staan
een ideetje van wat ik er heb staan
Laatst gewijzigd door haantje89 op vr 04 apr 2014, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: haantje steld zich voor

Bericht door CoenvanDongen »

haantje89 schreef:

suggesties en ideeén zijn welKom via pb om het hier schoon te houden.
Dan gaat het nut van het forum verloren...
Ik leer graag mee ;)
haantje89
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 14:18

Re: haantje steld zich voor

Bericht door haantje89 »

lijkt mij niet het topic voor bij het voorstellen hahaha
ik maak nog een topic met waardes enz, dit is slechts een "hallo ik ben"
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: haantje steld zich voor

Bericht door RobertD »

CoenvanDongen schreef:
haantje89 schreef:

suggesties en ideeén zijn welKom via pb om het hier schoon te houden.
Dan gaat het nut van het forum verloren...
Ik leer graag mee ;)
Verbeter dan in de titel steld ook even naar stelt.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: haantje steld zich voor

Bericht door ray5150 »

Welkom, Collin.

Krijgt die ingebouwde versterker het niet erg benauwd ?
Wel een mooie strakke huiskamer.
haantje89
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 14:18

Re: haantje stelt zich voor

Bericht door haantje89 »

Sorry ben dislecties.
Titel is aangepast.

Nee versterker heeft het niet benauwd. Die kast heb ik gemaakt van spaanplaat en boven de versterker zit een rooster zodat de warmte de kast in kan.
Mijn pc zit btw ook in de kast verwerkt ;)

Edit:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=20152

discussie toppic aangemaakt
Plaats reactie