ik ben dus collin de haan.
wonend in de mooie omgeving van twente
24 jaartjes jong
in bezit van een paar mooie infinity delta 30 zuilen
aangestuurd met een denon versterker.
aangesloten op de pc (=media center voor de tv)
momenteel druk besig met zelfbouw van visaton componenten.
w170s
w130s
dt94
alles 8 ohm, filter werk ik nog aan maar kan er niet tevreden over worden in boxism.
kasten zijn eigen ontwerp, hier verklap ik nog niks over hihi
suggesties en ideeén zijn welcom via pb om het hier schoon te houden.
