Schoolwerkstuk

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Schoolwerkstuk

Bericht door Jan-Willem »

Hallo allemaal
Ik moet morgen een fotoreportage voor CKV (cultureel en kunstzinnige vorming ) inleveren. Nu mag dit in principe overal overgaan, ik d8 vandaag dus, dan doe ik het over het zelf bouwen van een speaker :lol:
Het mag grappig worden, iemand nog tips :P, het moet uit minimaal 20 foto's bestaan.
Ik post het wel als het klaar is, of heeft iemand zo een reeks met 20 foto's 8)
Groeten JW
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Je bent wel op tijd begonnen. :lol:

Kijk eens in de showcase, daar zal toch wel een rapportage tussen staan?
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Bart_M schreef:
Je bent wel op tijd begonnen. :lol:

Kijk eens in de showcase, daar zal toch wel een rapportage tussen staan?
Idd, veels te druk met zelfbouw :wink: Het is idd een idee, stom vanmij alhoewel de docent wel bij mij is thuis geweest, dus ik moet alleen foto's hebben van de speaker, geen omgeving :P.
Ik zoek wel ff, denk misschien heeft iemand een snelle link :) (met gemakkelijke uitleg)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Bart_M schreef:
Je bent wel op tijd begonnen. :lol:
idd, het is nog geeneens avond :D
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Iets aan dit: http://www.exoticaudio.org/ ????
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Als het grappig mag zijn:

- neem een mooie 12", 15" of 18" woofer. Bij voorkeur een exemplaar dat > 1000 euro kost.
- Vul de cone met een kilo zand of water
- zet je cam klaar
- soldeer een draad met stekker aan de terminals van de woofer
- steek hem in het stopcontact
- lachen maar :twisted:
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Edo schreef:
Iets aan dit: http://www.exoticaudio.org/ ????
Is eigenlijk niet helemaalwat ik bedoel :wink: maar toch bedankt, heb hem nu in mijn bladwijzers staan :D
Gebruikersavatar
hovingtim
Berichten: 1206
Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen

Bericht door hovingtim »

deepspace schreef:
Als het grappig mag zijn:

- neem een mooie 12", 15" of 18" woofer. Bij voorkeur een exemplaar dat > 1000 euro kost.
- Vul de cone met een kilo zand of water
- zet je cam klaar
- soldeer een draad met stekker aan de terminals van de woofer
- steek hem in het stopcontact
- lachen maar :twisted:
GAAK METEEN PROBEREN FILMPJES VOLGEN:P

Denk je dat het ook met een subwoofer van 250 euro kan?
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

hovingtim schreef:
deepspace schreef:
Als het grappig mag zijn:

- neem een mooie 12", 15" of 18" woofer. Bij voorkeur een exemplaar dat > 1000 euro kost.
- Vul de cone met een kilo zand of water
- zet je cam klaar
- soldeer een draad met stekker aan de terminals van de woofer
- steek hem in het stopcontact
- lachen maar :twisted:
GAAK METEEN PROBEREN FILMPJES VOLGEN:P

Denk je dat het ook met een subwoofer van 250 euro kan?
Hahah jammer dat ik geen mooie woofer van 12 of groter heb, anders had ik het zeker gerpobeerd :lol:
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Als je al aan het zelfbouwen bent, kun je daar dan geen fotoreportage van maken???


Afgelopen week op de Musikmesse in Frankfurt zag ik in een standje van een Chinese (kopie) fabrikant van luidsprekerchassis' een 15 incher, gevuld met water en enkele dobberende eendjes daarin.
Het geheel aangestuurd met naar schatting 15 tot 20 Hz blok gaf een aardig whirlpool effect, waarin de eendjes vrolijk dobberend de gehele conusrand volgden :lol:
Plaats reactie