Pagina 1 van 1

Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Geplaatst: wo 02 apr 2014, 21:53
door jesse388
Hallo allemaal,

Hoe sluit je een actieve subwoofer aan op een pioneer autoradio?

en heb ik nog kabels nodig?

Zie foto voor aansluitingen actieve subwoofer.

Met vriendelijke groet,

Jesse Meijer.

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Geplaatst: wo 02 apr 2014, 21:57
door CoenvanDongen
Heb jij 220V in je auto dan?? :p
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Geplaatst: vr 23 mei 2014, 15:14
door Ah!buis
CoenvanDongen schreef:
Heb jij 220V in je auto dan?? :p
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?
Heeft ie toch niet nodig :? Er moet 400VA in en er komt 6OOW uit :o
D'r zit een (kern?) centrale in ,kwestie van een deel van de uit terug erin :lol: .
Anne

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Geplaatst: vr 23 mei 2014, 17:15
door ray5150
Skytec Watts worden volgens een nogal aparte rekenmethode vastgesteld... :mrgreen:
Net zoiets als PMPO Watts. :rofl:

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Geplaatst: za 24 mei 2014, 16:19
door hannesie
Je kunt een autoradio toch ook in de slaapkamer/keuken/werkplaats gebruiken?

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Geplaatst: za 31 mei 2014, 20:13
door Vuurkat
Als je radio tulpuitgangen heeft kan je een kabeltje 2x tulp mannelijk <--> 2x tulp mannelijk gebruiken. Zo niet, dan sluit je de speakerkabels afkomstig van de autoradio aan op de high level in op de subwoofer. Vervolgens gaat de high level out verder naar de gewone speakers.