Hallo allemaal,
Hoe sluit je een actieve subwoofer aan op een pioneer autoradio?
en heb ik nog kabels nodig?
Zie foto voor aansluitingen actieve subwoofer.
Met vriendelijke groet,
Jesse Meijer.
Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?
Heb jij 220V in je auto dan?? 
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?
Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?
Heeft ie toch niet nodigCoenvanDongen schreef:Heb jij 220V in je auto dan??
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?
D'r zit een (kern?) centrale in ,kwestie van een deel van de uit terug erin
Anne
Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?
Skytec Watts worden volgens een nogal aparte rekenmethode vastgesteld...
Net zoiets als PMPO Watts.
Net zoiets als PMPO Watts.
Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?
Je kunt een autoradio toch ook in de slaapkamer/keuken/werkplaats gebruiken?
Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?
Als je radio tulpuitgangen heeft kan je een kabeltje 2x tulp mannelijk <--> 2x tulp mannelijk gebruiken. Zo niet, dan sluit je de speakerkabels afkomstig van de autoradio aan op de high level in op de subwoofer. Vervolgens gaat de high level out verder naar de gewone speakers.
