Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
jesse388
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 21:48

Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Bericht door jesse388 »

Hallo allemaal,

Hoe sluit je een actieve subwoofer aan op een pioneer autoradio?

en heb ik nog kabels nodig?

Zie foto voor aansluitingen actieve subwoofer.

Met vriendelijke groet,

Jesse Meijer.
Bijlagen
83049721(1).jpg
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Bericht door CoenvanDongen »

Heb jij 220V in je auto dan?? :p
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Bericht door Ah!buis »

CoenvanDongen schreef:
Heb jij 220V in je auto dan?? :p
Hoe ziet de achterkant van je pioneer radio eruit?
Heeft ie toch niet nodig :? Er moet 400VA in en er komt 6OOW uit :o
D'r zit een (kern?) centrale in ,kwestie van een deel van de uit terug erin :lol: .
Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Bericht door ray5150 »

Skytec Watts worden volgens een nogal aparte rekenmethode vastgesteld... :mrgreen:
Net zoiets als PMPO Watts. :rofl:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Bericht door hannesie »

Je kunt een autoradio toch ook in de slaapkamer/keuken/werkplaats gebruiken?
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: Hoe sluit ik een actieve subwoofer aan op een autoradio?

Bericht door Vuurkat »

Als je radio tulpuitgangen heeft kan je een kabeltje 2x tulp mannelijk <--> 2x tulp mannelijk gebruiken. Zo niet, dan sluit je de speakerkabels afkomstig van de autoradio aan op de high level in op de subwoofer. Vervolgens gaat de high level out verder naar de gewone speakers.
Plaats reactie