Pagina 1 van 1

Audio show te Antwerpen 1/2 April

Geplaatst: vr 31 mar 2006, 11:27
door SSassen
Helaas ben ik zelf verhinderd, maar als je nog geen plannen hebt voor dit weekend is dit misschien een leuk uitje?

Audio show te Antwerpen
http://audioforum.be/article-691-thread-0-0.html

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com

Geplaatst: vr 31 mar 2006, 13:27
door Bergrans
Leuke tip voor Erik Vermeulen van hifi.nl. Staan vast meer spullen die er wel goed uitzien en dus heel goed klinken!

Rustig wachten op zijn recentie.

Geplaatst: zo 02 apr 2006, 9:06
door Aquilon
Was er gisteren.

Wat gezien; niet veel nieuws onder de zon :cry: eigenlijk maar 2 dingen die er bovenuit staken. De "Orator" reeks van Soundcenter en de set van Aquablue (interessant vond ik wel dat deze 2 sets werden aangedreven door buizen-amp's :o
De SIM2 projector loonde ook de moeite natuurlijk.

Tot zover mn bescheiden mening :D

Bart