Helaas ben ik zelf verhinderd, maar als je nog geen plannen hebt voor dit weekend is dit misschien een leuk uitje?
Audio show te Antwerpen
http://audioforum.be/article-691-thread-0-0.html
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Audio show te Antwerpen 1/2 April
Moderator: Beheerdersteam
Was er gisteren.
Wat gezien; niet veel nieuws onder de zon
eigenlijk maar 2 dingen die er bovenuit staken. De "Orator" reeks van Soundcenter en de set van Aquablue (interessant vond ik wel dat deze 2 sets werden aangedreven door buizen-amp's
De SIM2 projector loonde ook de moeite natuurlijk.
Tot zover mn bescheiden mening
Bart
Wat gezien; niet veel nieuws onder de zon
De SIM2 projector loonde ook de moeite natuurlijk.
Tot zover mn bescheiden mening
Bart
