Pagina 1 van 1
Alfa 147 bose sub inbouwen
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 10:04
door jerremyweerts
Hallo,
Standaard alfa 147 geluidsinstallatie ombouwen naar een bose sub systeem in de kofferbak.
Nu heb ik alles aangesloten, maar komt er geen geluid.
Moet ik een aanpassing doen in de radio instellingen, of wat kan het probleem zijn?
Als u vragen heeft hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor uw reactie!
Re: Alfa 147 bose sub inbouwen
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 10:56
door Tok
jerremyweerts schreef:Moet ik een aanpassing doen in de radio instellingen, of wat kan het probleem zijn?
De volumeknop rechtsom draaien is een nuttige aanpassing aan de standaard instellingen om geluid er uit te krijgen.
Maar, ik denk eigenlijk dat je iets meer info moet geven om een nuttig en serieus antwoord te krijgen.
Re: Alfa 147 bose sub inbouwen
Geplaatst: ma 10 mar 2014, 13:19
door maikbike
Tok schreef:jerremyweerts schreef:Moet ik een aanpassing doen in de radio instellingen, of wat kan het probleem zijn?
De volumeknop rechtsom draaien
Dat is knap met een standaard 147.
Ik ben in het menu geen subwoofer instellingen tegengekomen, vraag mij ook af hoe de boel is aangesloten is, woofer passief of actief etc.
Kortom laat eens horen en zien wat je precies hebt gedaan.
Re: Alfa 147 bose sub inbouwen
Geplaatst: wo 12 mar 2014, 13:43
door Lieuwe
Zie hier:
http://www.alfa147club.nl/forum/viewtop ... 21&t=10371
Tevens kunnen ze op dat forum daar iets meer over vertellen dan hier

.
Re: Alfa 147 bose sub inbouwen
Geplaatst: do 13 mar 2014, 18:53
door morca
Bose......uit ten boze
