Alfa 147 bose sub inbouwen

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
jerremyweerts
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 mar 2014, 9:41

Alfa 147 bose sub inbouwen

Bericht door jerremyweerts »

Hallo,

Standaard alfa 147 geluidsinstallatie ombouwen naar een bose sub systeem in de kofferbak.
Nu heb ik alles aangesloten, maar komt er geen geluid.
Moet ik een aanpassing doen in de radio instellingen, of wat kan het probleem zijn?
Als u vragen heeft hoor ik het graag!

Alvast bedankt voor uw reactie!
Tok
Berichten: 198
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 23:15

Re: Alfa 147 bose sub inbouwen

Bericht door Tok »

jerremyweerts schreef:
Moet ik een aanpassing doen in de radio instellingen, of wat kan het probleem zijn?
De volumeknop rechtsom draaien is een nuttige aanpassing aan de standaard instellingen om geluid er uit te krijgen.
Maar, ik denk eigenlijk dat je iets meer info moet geven om een nuttig en serieus antwoord te krijgen.
maikbike
Berichten: 438
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 14:58
Locatie: Randstad

Re: Alfa 147 bose sub inbouwen

Bericht door maikbike »

Tok schreef:
jerremyweerts schreef:
Moet ik een aanpassing doen in de radio instellingen, of wat kan het probleem zijn?
De volumeknop rechtsom draaien
Dat is knap met een standaard 147. :mrgreen:

Ik ben in het menu geen subwoofer instellingen tegengekomen, vraag mij ook af hoe de boel is aangesloten is, woofer passief of actief etc.
Kortom laat eens horen en zien wat je precies hebt gedaan.
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: Alfa 147 bose sub inbouwen

Bericht door Lieuwe »

Zie hier:
http://www.alfa147club.nl/forum/viewtop ... 21&t=10371

Tevens kunnen ze op dat forum daar iets meer over vertellen dan hier :P.
Gebruikersavatar
morca
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 299
Lid geworden op: za 25 jun 2011, 23:34

Re: Alfa 147 bose sub inbouwen

Bericht door morca »

Bose......uit ten boze :-)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”