Audiofriends verdient een standbeeld :D
Moderator: Beheerdersteam
Audiofriends verdient een standbeeld :D
Gisteren een paar versleten (rotte) rolranden van breedband drivers vervangen. Nieuwe randen gekocht bij Audiofriends. Speakers klinken weer helemaal zoals het hoort, prachtig. Bass tot diep onder mijn voetzolen; ook al zijn de drivers slechts 18 cm. Niet te geloven hoeveel belang zo'n rolrand wel heeft. Misschien is reclame hier niet gewenst, maar toch had ik graag mijn mening gegeven over Audiofriends. De service is ronduit uitstekend. Gepast advies en prima levering. Alles netjes verpakt, penseeltje en lijm erbij. Perfect, niet voor verbetering vatbaar. Bedankt Fred.
Re: Audiofriends verdient een standbeeld :D
Om welke breedbander gaat het hier? heb je foto's van voor en na?
Nieuwe poging, hopelijk scherp genoeg.
- Bijlagen
Laatst gewijzigd door Berre op vr 07 feb 2014, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wouter
- Ook commercieel actief
100% mee eens, vele goede ervaringen mee. En niet onbelangrijk, de randen zijn veel soepeler dan die ik van concurrenten heb gehad. Dat kost je gewoon gevoeligheid in het laag, zonde en heel fout.Berre schreef:Gisteren een paar versleten (rotte) rolranden van breedband drivers vervangen. Nieuwe randen gekocht bij Audiofriends. Speakers klinken weer helemaal zoals het hoort, prachtig. Bass tot diep onder mijn voetzolen; ook al zijn de drivers slechts 18 cm. Niet te geloven hoeveel belang zo'n rolrand wel heeft. Misschien is reclame hier niet gewenst, maar toch had ik graag mijn mening gegeven over Audiofriends. De service is ronduit uitstekend. Gepast advies en prima levering. Alles netjes verpakt, penseeltje en lijm erbij. Perfect, niet voor verbetering vatbaar. Bedankt Fred.
Dus, Audiofriends is de top tip!
- bas focal m180
- Contacteer:
Niet alleen in het laag , fijne dynamiek ook .wouter schreef:100% mee eens, vele goede ervaringen mee. En niet onbelangrijk, de randen zijn veel soepeler dan die ik van concurrenten heb gehad. Dat kost je gewoon gevoeligheid in het laag, zonde en heel fout.Berre schreef:Gisteren een paar versleten (rotte) rolranden van breedband drivers vervangen. Nieuwe randen gekocht bij Audiofriends. Speakers klinken weer helemaal zoals het hoort, prachtig. Bass tot diep onder mijn voetzolen; ook al zijn de drivers slechts 18 cm. Niet te geloven hoeveel belang zo'n rolrand wel heeft. Misschien is reclame hier niet gewenst, maar toch had ik graag mijn mening gegeven over Audiofriends. De service is ronduit uitstekend. Gepast advies en prima levering. Alles netjes verpakt, penseeltje en lijm erbij. Perfect, niet voor verbetering vatbaar. Bedankt Fred.
Dus, Audiofriends is de top tip!
Soepele rolrand lijd tot een mooie Qms , hoe hoger dat getal hoe beter .
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
volgens google ookmarkbakk schreef:Technics lijkt me
Ben er in ieder geval bijzonder tevreden mee. Hoor nu dingen waarvan ik niet wist dat ze op de opname stonden.