Pagina 1 van 2
versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 8:47
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2013.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 18:57
door ds23man
Volgens mij mag Dre wel een bepaald project hier nomineren waarin hij afgelopen jaar zijn koninklijke zegel ( vingerafdruk) heeft achtergelaten.......

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 20:03
door AatV
ds23man schreef:Volgens mij mag Dre wel een bepaald project hier nomineren waarin hij afgelopen jaar zijn koninklijke zegel ( vingerafdruk) heeft achtergelaten.......

Dit is wel een heel omslachtige manier om je zelf te nomineren..
groet,
Aat
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 20:10
door ds23man
AatV schreef:ds23man schreef:Volgens mij mag Dre wel een bepaald project hier nomineren waarin hij afgelopen jaar zijn koninklijke zegel ( vingerafdruk) heeft achtergelaten.......

Dit is wel een heel omslachtige manier om je zelf te nomineren..
groet,
Aat
Ik heb dan ook 2 uur over de tekst nagedacht!

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: di 07 jan 2014, 20:36
door knuisje
Selfies worden gediskwalificeerd.

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 19:47
door ds23man
Niet echt druk hier!
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 20:33
door Ah!buis
Ja,wat wil je.Er is wel 't een en ander op stapel gezet maar nIet af.Vandaar 2014 jaar van het afmaken

.
Ik vind
deze wel een mooie.Is wel van 2012 en toch pas klaargekomen in 2013 (

'k weet tut ,wil 'm niet afmaken

)
Anne
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 21:34
door Kappa7
Dat lijkt inderdaad het probleem te zijn.
Ik heb ook al een stapel aan topics door gelopen om een project te vinden dat af was.
Niet echt veel gevonden.

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 21:36
door Pjotr
Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 21:45
door ds23man
Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af

Gaat Ray nou de norm worden???

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 21:52
door Pjotr
ds23man schreef:Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af

Gaat Ray nou de norm worden???

Nee, die kijkt af
Maar nu je het zegt, zag ik jou laatst niet met handdoekjes in de weer?
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 22:48
door ds23man
Pjotr schreef:ds23man schreef:Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af

Gaat Ray nou de norm worden???

Nee, die kijkt af
Maar nu je het zegt, zag ik jou laatst niet met handdoekjes in de weer?
Zit tegenwoordig in de Perzische tapijtjes!

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: wo 08 jan 2014, 23:01
door Pjotr
ds23man schreef:
Zit tegenwoordig in de Perzische tapijtjes!

Is de siliconenkit op?
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: do 09 jan 2014, 0:14
door ray5150
ds23man schreef:Pjotr schreef:Ja, al die nominaties zijn ook kul. Zelfbouw audio komt nooit af

Gaat Ray nou de norm worden???

Oh

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: do 09 jan 2014, 8:42
door knuisje
Opnieuw een nominatie voor de Pass van Ray omdat hij nu echt (bijna) af is.

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: do 09 jan 2014, 10:47
door RobertD
Ik wil de EL34SE van TheoK nomineren.
Apart design, en klankmatig top!
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: do 09 jan 2014, 18:50
door koifarm
Kunnen er geen voor en hoofdtelefoonversterkers voor een nominatie?
Hiervan zijn er wel enkele gebouwd in 2013.
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: do 09 jan 2014, 18:54
door ray5150
knuisje schreef:Opnieuw een nominatie voor de Pass van Ray omdat hij nu echt (bijna) af is.

Hij is ook echt af !
Misschien in de toekomst nog een paar (hele kleine) aanpassinkjes..

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: do 09 jan 2014, 22:00
door Kappa7
Ik vind het voorversterker project van Mr Tube wel erg mooi.
Lijkt me zeker een nominatie waard.
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: za 01 feb 2014, 15:44
door ds23man
Tis 1 februari!
Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: zo 02 feb 2014, 20:47
door Henkjan
nee hoor, 2 februari
maar ik snap de hint

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: zo 02 feb 2014, 20:50
door ds23man
Henkjan schreef:nee hoor, 2 februari
maar ik snap de hint

Pas maar op, kom zo bij je langs om een stuk gember in je...........

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: ma 03 feb 2014, 16:25
door knuisje
Had je nog wat gember over van het Grunninger kauk bakken?

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: ma 03 feb 2014, 16:46
door ds23man
Twee kruiwagens vol, passen mooi in HJ's luisterruimte......

Re: versterker van het jaar 2013 - nominaties
Geplaatst: ma 03 feb 2014, 17:48
door Henkjan
nee, dat was de schuur die je zo klein vond
