B&W DM310 bekend bij iemand?
Geplaatst: di 21 mar 2006, 16:38
Hoi,
Kwam laatst 2 B&W DM310 tegen a 35.- euro voor het paar. Klonken geweldig en heb ze overhaastig gekocht. Vroeg me af of eenieder er wat meer van vond. Kon zo snel met google niet veel over de dingen vinden. Op het moment gebruik ik ze ook even niet, m'n geenkloons het even niet doen. Check dat topic bij "versterkers".
Lees graag van jullie!
Groet,
Bart
Kwam laatst 2 B&W DM310 tegen a 35.- euro voor het paar. Klonken geweldig en heb ze overhaastig gekocht. Vroeg me af of eenieder er wat meer van vond. Kon zo snel met google niet veel over de dingen vinden. Op het moment gebruik ik ze ook even niet, m'n geenkloons het even niet doen. Check dat topic bij "versterkers".
Lees graag van jullie!
Groet,
Bart