Hoi,
Kwam laatst 2 B&W DM310 tegen a 35.- euro voor het paar. Klonken geweldig en heb ze overhaastig gekocht. Vroeg me af of eenieder er wat meer van vond. Kon zo snel met google niet veel over de dingen vinden. Op het moment gebruik ik ze ook even niet, m'n geenkloons het even niet doen. Check dat topic bij "versterkers".
Lees graag van jullie!
Groet,
Bart
B&W DM310 bekend bij iemand?
Moderator: Beheerdersteam
Volgens mij is er voor deze [s]tweeter[/s] speaker in één van de amerikaanse bladen (speaker builder/audioxpress) een hele beschrijving om hem op te knappen.
Je zou eens in de back-issue index op audioxpress.com kunnen kijken om welke jaargang het gaat.
Ik zou je dan wel een scan van het artikel kunnen geven
Je zou eens in de back-issue index op audioxpress.com kunnen kijken om welke jaargang het gaat.
Ik zou je dan wel een scan van het artikel kunnen geven
Laatst gewijzigd door Raymond op wo 22 mar 2006, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
