Na jarenlang caraudio gedaan te hebben,ben ik thuis begonnen met speakers bouwen.
Ik wilde een 2 weg systeem en daar,voor zover ik kan en mijn kennis reikt,het maximale uithalen.
Ik heb gekozen voor een transmissielijnbehuizing voor de midwoofer en een "verstelbare" tweeter.
Ik post alvast een paar fotootjes van hoe het er nu voor staat,en zal gaandeweg nog meer plaatjes posten.
Het speelt nog niet,want ik ben nog bezig met de behuizingen voor de filter,maar hier alvast een kleine impressie.
Scanspeak revelator/Micro Precision(podszus/Gorlich) 2weg TL
Moderator: Beheerdersteam
-
borremansrob
- Berichten: 9
- Lid geworden op: do 24 jan 2008, 13:22
Scanspeak revelator/Micro Precision(podszus/Gorlich) 2weg TL
- Bijlagen
-
- Het speelt!
Omdat de standaardkabeltjes tussen de krokodilklemmetjes nou niet echt je van het zijn,heb ik deze vervangen door massieve Mundorf zilverkabel.
Zo kan ik heel makkelijk verschillende componenten proberen zonder elke keer alles te hoeven solderen.
De kabel loopt helemaal door tot in de klemmetjes.
Onderste foto is het filter zoals het nu speelt.
Condensator is nu nog een Mundorf silver/Gold oil,maar deze wordt tzt nog vervangen door een Duelund condensator.
Nu mooie behuizingen voor de filters maken :-)
