Pagina 1 van 1

Foutmelding bij versturen PM

Geplaatst: vr 17 mar 2006, 10:05
door vigier
Hallo,

ik kwam een "foutje" tegen toen ik een PM wilde versturen. Ik was vergeten een onderwerp in te vullen en ik kreeg daarna de foutmelding: "Je moet een titel opgeven als je een nieuw onderwerp opent."

Nu is dit natuurlijk geen mega-fout, maar misschien bij de volgende release het stringetje aanpassen?

Groeten, Joris

Geplaatst: vr 17 mar 2006, 16:48
door teacher
Er wordt voor een PB van dezelfde template gebruik gemaakt als voor forum posts. Dit is dus niet iets wat je eenvoudig kan wijzigen.

Ja, extra template maken, en die aanroepen in de PB routine.
Dat mogen ze lekker bij phpBB zelf doen ;)

t.