Foutmelding bij versturen PM
Geplaatst: vr 17 mar 2006, 10:05
Hallo,
ik kwam een "foutje" tegen toen ik een PM wilde versturen. Ik was vergeten een onderwerp in te vullen en ik kreeg daarna de foutmelding: "Je moet een titel opgeven als je een nieuw onderwerp opent."
Nu is dit natuurlijk geen mega-fout, maar misschien bij de volgende release het stringetje aanpassen?
Groeten, Joris
ik kwam een "foutje" tegen toen ik een PM wilde versturen. Ik was vergeten een onderwerp in te vullen en ik kreeg daarna de foutmelding: "Je moet een titel opgeven als je een nieuw onderwerp opent."
Nu is dit natuurlijk geen mega-fout, maar misschien bij de volgende release het stringetje aanpassen?
Groeten, Joris