Foutmelding bij versturen PM

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Foutmelding bij versturen PM

Bericht door vigier »

Hallo,

ik kwam een "foutje" tegen toen ik een PM wilde versturen. Ik was vergeten een onderwerp in te vullen en ik kreeg daarna de foutmelding: "Je moet een titel opgeven als je een nieuw onderwerp opent."

Nu is dit natuurlijk geen mega-fout, maar misschien bij de volgende release het stringetje aanpassen?

Groeten, Joris
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door teacher »

Er wordt voor een PB van dezelfde template gebruik gemaakt als voor forum posts. Dit is dus niet iets wat je eenvoudig kan wijzigen.

Ja, extra template maken, en die aanroepen in de PB routine.
Dat mogen ze lekker bij phpBB zelf doen ;)

t.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”