Hallo,
ik kwam een "foutje" tegen toen ik een PM wilde versturen. Ik was vergeten een onderwerp in te vullen en ik kreeg daarna de foutmelding: "Je moet een titel opgeven als je een nieuw onderwerp opent."
Nu is dit natuurlijk geen mega-fout, maar misschien bij de volgende release het stringetje aanpassen?
Groeten, Joris
Foutmelding bij versturen PM
Moderator: Beheerdersteam

