Pagina 1 van 1

Hallo allemaal.

Geplaatst: za 26 okt 2013, 18:55
door PeterS.
Mijn naam is Peter en woon in Dordrecht.
Zojuist dit mooie forum gevonden en ga het komende dagen eens lekker doorlezen.
Ik wil nu eindelijk eens een buizenversterker zelf bouwen om mijn Yaqin MC10L eens te vervangen,(waar ik trouwens heel tevreden over ben)
Maar wil nu eens wat anders.
Ik loop al jaaaaren met het idee om een 211 of een 845 PP versterker te bouwen,en dat gaat ok gebeuren.
Heb wel wat ervaring met buizen maar voornamelijk op het HF gebied.
2 jaar geleden nog een audio versterker gebouwd voor het moduleren van mijn A.M zender met 2 GU81's Pushpull op 2500 Volt.
Dit ding is echt een monster.
Dit was trouwens mijn eerste versterker,maar natuurlijk niet echt HIFI.
Ik heb bijna alles liggen,op de duurste onderdelen na,de trafo's.
Zo,jullie zijn op de hoogte en ik hoop nog vele tips te vinden,want nogmaals op HIFI gebied weet ik nog niet veel.
Update:ik heb bij iemand een SE versterker gehoord en was zeer onder de indruk.Dus het wordt SE.

Vriendelijke groeten

Peter

Re: Hallo allemaal.

Geplaatst: za 26 okt 2013, 19:00
door dre
Welkom Peeters

leuk dat iedere peter een openings topic heeft geplaatst! :mrgreen:

Re: Hallo allemaal.

Geplaatst: za 26 okt 2013, 19:12
door ray5150
Gaaf ! Er gaat niks boven een goed gevuld 19 Inch rack !! :rock: :rock: :rock:

Re: Hallo allemaal.

Geplaatst: za 26 okt 2013, 23:46
door CoenvanDongen
Dordrecht!! :rock:

Re: Hallo allemaal.

Geplaatst: zo 27 okt 2013, 6:23
door TheoK
Gaaf man om zoiets te zien.
Welkom. En weer een buizenliefhebber erbij. :rock: