Hallo allemaal.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
PeterS.
Berichten: 23
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 18:39

Hallo allemaal.

Bericht door PeterS. »

Mijn naam is Peter en woon in Dordrecht.
Zojuist dit mooie forum gevonden en ga het komende dagen eens lekker doorlezen.
Ik wil nu eindelijk eens een buizenversterker zelf bouwen om mijn Yaqin MC10L eens te vervangen,(waar ik trouwens heel tevreden over ben)
Maar wil nu eens wat anders.
Ik loop al jaaaaren met het idee om een 211 of een 845 PP versterker te bouwen,en dat gaat ok gebeuren.
Heb wel wat ervaring met buizen maar voornamelijk op het HF gebied.
2 jaar geleden nog een audio versterker gebouwd voor het moduleren van mijn A.M zender met 2 GU81's Pushpull op 2500 Volt.
Dit ding is echt een monster.
Dit was trouwens mijn eerste versterker,maar natuurlijk niet echt HIFI.
Ik heb bijna alles liggen,op de duurste onderdelen na,de trafo's.
Zo,jullie zijn op de hoogte en ik hoop nog vele tips te vinden,want nogmaals op HIFI gebied weet ik nog niet veel.
Update:ik heb bij iemand een SE versterker gehoord en was zeer onder de indruk.Dus het wordt SE.

Vriendelijke groeten

Peter
Bijlagen
P9130172.jpg
Laatst gewijzigd door PeterS. op zo 03 nov 2013, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hallo allemaal.

Bericht door dre »

Welkom Peeters

leuk dat iedere peter een openings topic heeft geplaatst! :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hallo allemaal.

Bericht door ray5150 »

Gaaf ! Er gaat niks boven een goed gevuld 19 Inch rack !! :rock: :rock: :rock:
Gebruikersavatar
CoenvanDongen
Berichten: 875
Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hallo allemaal.

Bericht door CoenvanDongen »

Dordrecht!! :rock:
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Hallo allemaal.

Bericht door TheoK »

Gaaf man om zoiets te zien.
Welkom. En weer een buizenliefhebber erbij. :rock:
Plaats reactie