Hier plaatsen we enkel de afbeeldingen. Dat doen we om de afbeeldingen in ons voorstel-topic grafisch aantrekkelijker te kunnen weergeven. Gelieve niet in dit topic te posten. Ons voorstel-topic willen we later vandaag of anders morgen aanmaken.
EDIT: Ons voorstel-topic vind je hier: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1655994
Synergy Acoustics - afbeeldingen voor voorstel-topic
Moderator: Beheerdersteam
-
Synergy Acoustics
- Ook commercieel actief
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 10 okt 2013, 22:27
