Ik kan blijkbaar niet meer inloggen via mijn Windows 7 laptop, maar wel via mijn Windows 8 htpc. Op beide toestellen gebruik ik dezelfde browser (Firefox, altijd laatste update) en ik heb de accounts gesynchroniseerd van de Windows 7 pc naar de Windows 8 pc.
Ik heb ook al eens alle cookies van de Windows 7 pc verwijdert, maar dat leverde geen beterschap op.
Kan het misschien zijn dat je maar gelijktijdig via 1 pc kan ingelogd zijn op het forum?
edit: Ik kan ook via de Android phone inloggen terwijl ik ook via de Windows 8 pc ben ingelogd.
Problemen met inloggen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Problemen met inloggen
Ik ben op drie plekken tegelijk ingelogd (thuis,werk,mobiel) dus dat zou moeten werken. Wat voor foutmelding krijg je als je inlogt?
Re: Problemen met inloggen
ik krijg de melding dat het maximaal aantal pogingen is overschreden en dat ik een bevestigingscode moet ingeven.
Die code verschijnt niet altijd, maar als ik ze ingeef heeft dit geen effect.
Dan komt er een melding dat ik binnen de 2 uur opnieuw moet proberen.
....Dus terwijl ik dit aan het typen was toch nog eens geprobeerd en ik denk de oplossing gevonden te hebben. (het is dus gelukt
)
Ik had FF het wachtwoord automatisch laten invullen. Maar als ik het handmatig invul dan werkt het wel. (het aantal tekens komt toch overeen met het juiste paswoord voor dit forum) FF vraagt ook niet om het paswoord te vernieuwen. Dus ik vermoed dat die beveiliging niet accepteert dat het paswoord automatisch wordt ingevuld door de browser. (hoe die dat verschil ziet ...?????)
Edit via Windows 7 pc: Spelfoutjes gecorrigeerd.
Die code verschijnt niet altijd, maar als ik ze ingeef heeft dit geen effect.
Dan komt er een melding dat ik binnen de 2 uur opnieuw moet proberen.
....Dus terwijl ik dit aan het typen was toch nog eens geprobeerd en ik denk de oplossing gevonden te hebben. (het is dus gelukt
Ik had FF het wachtwoord automatisch laten invullen. Maar als ik het handmatig invul dan werkt het wel. (het aantal tekens komt toch overeen met het juiste paswoord voor dit forum) FF vraagt ook niet om het paswoord te vernieuwen. Dus ik vermoed dat die beveiliging niet accepteert dat het paswoord automatisch wordt ingevuld door de browser. (hoe die dat verschil ziet ...?????)
Edit via Windows 7 pc: Spelfoutjes gecorrigeerd.
