welke versterker is het beste?
Geplaatst: zo 08 sep 2013, 17:22
onlangs het ik een yamaha rx-v 1800 reciever gekocht en de zuiltjes zijn in de maak.
nu zit ik al wat verder te neuzen voor de sub.
ik had graag een (caraudio) re audio SE sub 12inch (omdat die lekker laag gaat)
in een T-line constructie, hiervoor heb ik de kist al eens gemaakt voor iemand in de auto,
nu zit het hem erin, de sub is 600rms (nieuwe versie 750wrms) dual 2 of 4 ohm.
de reciever heeft een lfé single output voor de sub,
met een mono kabel kan ik wss naar een plate amp gaan,
de hypex ds 8.0 lijkt hiervoor echt passend maar deze heeft geen lfe lijkt me...
en is ook wat over mijn budget en daarbij kijk ik ook naar behringer of crown enz.... als subversterker
hoe ga je dan te werk om deze aan te sluiten en wat raden jullie aan? budget -500euro
nu zit ik al wat verder te neuzen voor de sub.
ik had graag een (caraudio) re audio SE sub 12inch (omdat die lekker laag gaat)
in een T-line constructie, hiervoor heb ik de kist al eens gemaakt voor iemand in de auto,
nu zit het hem erin, de sub is 600rms (nieuwe versie 750wrms) dual 2 of 4 ohm.
de reciever heeft een lfé single output voor de sub,
met een mono kabel kan ik wss naar een plate amp gaan,
de hypex ds 8.0 lijkt hiervoor echt passend maar deze heeft geen lfe lijkt me...
en is ook wat over mijn budget en daarbij kijk ik ook naar behringer of crown enz.... als subversterker
hoe ga je dan te werk om deze aan te sluiten en wat raden jullie aan? budget -500euro