onlangs het ik een yamaha rx-v 1800 reciever gekocht en de zuiltjes zijn in de maak.
nu zit ik al wat verder te neuzen voor de sub.
ik had graag een (caraudio) re audio SE sub 12inch (omdat die lekker laag gaat)
in een T-line constructie, hiervoor heb ik de kist al eens gemaakt voor iemand in de auto,
nu zit het hem erin, de sub is 600rms (nieuwe versie 750wrms) dual 2 of 4 ohm.
de reciever heeft een lfé single output voor de sub,
met een mono kabel kan ik wss naar een plate amp gaan,
de hypex ds 8.0 lijkt hiervoor echt passend maar deze heeft geen lfe lijkt me...
en is ook wat over mijn budget en daarbij kijk ik ook naar behringer of crown enz.... als subversterker
hoe ga je dan te werk om deze aan te sluiten en wat raden jullie aan? budget -500euro
welke versterker is het beste?
Moderator: Beheerdersteam
Re: welke versterker is het beste?
Die DS8.0 kun je prima gebruiken. Je stuurt je LFE signaal dan gewoon naar je tulp L of R. Je kan trouwens ook een DS 4.0 gebruiken. Deze valt binnen je budget en levert naw meer dan genoeg vermogen voor thuisgebruik.
Welke woofer heb je trouwens precies?
Welke woofer heb je trouwens precies?
Re: welke versterker is het beste?
DS4 moet inderdaad voldoende zijn, ik krijg met 150Watt mijn TRIO12 al richting de mechanische grenzen.
