Hallo dames/heren,
Omdat bij 1 van de 4 subs in de rand scheurtjes gaat vertonen ben ik opzoek naar een nieuwe sub. Het model speaker is de discosmash F245 en ik heb de bouwer discosmash al gebeld en deze kwam met de vervelende mededeling dat deze speakers niet meer gebouwd worden. Maar omdat ik deze subs zeer graag wil hebben wil ik toch nog een zoekslag op internet doen. Maar omdat ik niet precies weet welke subs het zijn is wil ik jullie vragen of dat jullie op basis van de volgende foto's mij kunnen vertellen welke subs het zijn. Bouwer discosmash had het over een RX18, mogelijk zegt jullie dat meer... Als iemand weet waar ik een recone set voor deze subs kan kopen dan is dat zeer welkom
Link:
http://ge.tt/9VDHrer
Alvast bedankt voor jullie reactie
mvg
wilber
18 inch discosmash F245
Moderator: Beheerdersteam
