Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ik wilde me even melden als niet-ganger. Ik vind namelijk dat ik behoorlijk gediscrimineerd word... het gaat in al deze topics alleen over mensen die WEL gaan, en de mensen die NIET gaan komen niet aan bod
Misschien is t volgend jaar op ene handiger dag voor mij
Dat ik volgende week (vanaf morgen dus) SE-week week heb is nog tot daar aan toe, maar de gigantische prijs die je moet betalen om van Haarlem naar Zutphen te komen en weer terug vind ik dan wel weer erg hoog. Dan wacht ik wel totdat ik ooit student wordt en een OV heb.
Maar ik had graag presentaties willen horen over de Dipoolspeakers en over UcD. Maarja je kunt niet alles hebben en ach, zoals zo mooi gezegd wordt: blijf een zwaard wetten en het zal weer bot worden.
Ja, dat is wel fijn. Ik heb vanmiddag toch behoorlijk kunnen knutselen, zonder gestoord te worden door de drang om te kijken of er iemand anders nog iets leuks aan het bouwen is op dit moment.
Maar nu ligt er wat lijm op mijn print te drogen, dus heb ik ff tijd om te posten
Vanavond ga ik daarom als tegenhanger van DDIY2006 foto's plaatsen van mijn 4 kanaals-amp die ik vandaag (op het spuitwerk na dan) vandaag heb afgemaakt (tenminste, vanavond zal die af zijn)
Vanavond ga ik daarom als tegenhanger van DDIY2006 foto's plaatsen van mijn 4 kanaals-amp die ik vandaag (op het spuitwerk na dan) vandaag heb afgemaakt (tenminste, vanavond zal die af zijn)
Ik vermaak mij uitstekend met die fotosessie. ga vooral zo door..
Maar was de opstelling van de boxen zoals op bovenstaande foto ook de luister opstelling? Ik las over de acoustiek in de lokalen. Was het wel verstandig om de boxen zo te plaatsen dat de hoek van het lokaal er tussen zat i.p.v. de boxen samen "tegen" een vlakke wand te zetten?
Ik vond dat niet ideaal maar heb me aangepast want het was voor de andere boxen absoluut noodzakelijk en veel beter. In een traditionele opstelling was de boem helemaal niet te harden.
Dat ik volgende week (vanaf morgen dus) SE-week week heb is nog tot daar aan toe......
Single-ended week?
Ik was er helaas ook niet, door omstandigheden die buiten mijn controle lagen.
De versterker die ik dan mee had willen nemen, is trouwens ook nog niet klaar, dus dat kan dan mooi op DDIY2007.
Of moet er nog eens een ZBA-dag komen in een acoustisch fraaie omgeving in het najaar ofzo, dan ben ik zeker te porren!