Pagina 1 van 1

belang van ruimte versus gear

Geplaatst: zo 12 mar 2006, 6:50
door Mischa
Hallo,

Ik heb een actief systeem ( dcx 3 amps ) en mn ruimte zo goed mogelijk gemaakt .

hier een gebruikt 30 euro versterkertje :

Afbeelding[ /img ]

room responce gemeten met winMLS geen afvlakking :

[/img]Afbeelding[ /img ]

nu heb ik veel geprobeerd om de responce slechter te krijgen .. o.a. het flut versterkertje . sub met telefoon kabel aangesloten etc. meting blijft hetzelfde totdat ik een kopje of prullenbak verschuif dat kan ik wel aantonen . Zijn dus de ( verbeteringen ) van dure kabels en amps NIET te zien op metingen of doe ik iets verkeerd ?

Geplaatst: zo 12 mar 2006, 6:57
door Mischa
3d meting :


zit een tik in het hoog, wat dit was weet ik zo niet .

de decay in het laag is een beetje raar . dit lijkt een continu signaal te zijn maar kan ik zo niet horen omdat je in dat gebied het pas hoort als het 70 db of harder is ( 20 hz )

de meting is van 1 tot 11 MS

[img][img]http://img224.imageshack.us/img224/9219/vrijdag8tu.th.jpg[/img][/img]

Geplaatst: zo 12 mar 2006, 7:17
door Mischa
3d is ook op 2 meter afstand gemeten in de ruimte