Ik heb een actief systeem ( dcx 3 amps ) en mn ruimte zo goed mogelijk gemaakt .
hier een gebruikt 30 euro versterkertje :
[ /img ]room responce gemeten met winMLS geen afvlakking :
[/img]
[ /img ]nu heb ik veel geprobeerd om de responce slechter te krijgen .. o.a. het flut versterkertje . sub met telefoon kabel aangesloten etc. meting blijft hetzelfde totdat ik een kopje of prullenbak verschuif dat kan ik wel aantonen . Zijn dus de ( verbeteringen ) van dure kabels en amps NIET te zien op metingen of doe ik iets verkeerd ?
