Gebalanceerde kabel van de rol
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Gebalanceerde kabel van de rol
Had het ook op Hear gevraagd, maar wellicht zitten hier meer kenners:
Ik wil een paar 2 meter gebalanceerde interlinks maken voor naar mijn Crown K2. Een paar Neutrik XLR connectoren (a 5 euro) is geen probleem. Maar welke kabel kan ik hier nu het beste voor gebruiken???
Ik wil het liefst afgeschermde kabel. Geen zelfbouw met twisten van zilverdraad oid, gewoon fatsoenlijke kabel van de rol (max 10 euro/meter).
Tips welkom (liefts goed verkrijgbaar in NL)
Ik wil een paar 2 meter gebalanceerde interlinks maken voor naar mijn Crown K2. Een paar Neutrik XLR connectoren (a 5 euro) is geen probleem. Maar welke kabel kan ik hier nu het beste voor gebruiken???
Ik wil het liefst afgeschermde kabel. Geen zelfbouw met twisten van zilverdraad oid, gewoon fatsoenlijke kabel van de rol (max 10 euro/meter).
Tips welkom (liefts goed verkrijgbaar in NL)
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Mmm,
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om met zilver draad en teflon tubes te gaan zitten pielen (lengte is 2 meter). Eerst wilde ik deze Supra kopen
http://ljudkraft.se/index.php?main_page ... cts_id=150
Maar na een vraagje van mij hebben ze de prijs met 20 euro verhoogd (en de vraag niet beantwoord) en daar baal ik van. Dat is trouwens al de 2e keer dat ze de prijs verhogen na een vraag van mij,
Dan maak ik liever zelf wat. Afscherming vind ik wel belangrijk, gezien de lengte en het feit dat het deels langs powercords zal lopen.
Wellicht is dit ook wat
http://www.audio-cube.nl/furutech/u-P2.htm
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om met zilver draad en teflon tubes te gaan zitten pielen (lengte is 2 meter). Eerst wilde ik deze Supra kopen
http://ljudkraft.se/index.php?main_page ... cts_id=150
Maar na een vraagje van mij hebben ze de prijs met 20 euro verhoogd (en de vraag niet beantwoord) en daar baal ik van. Dat is trouwens al de 2e keer dat ze de prijs verhogen na een vraag van mij,
Dan maak ik liever zelf wat. Afscherming vind ik wel belangrijk, gezien de lengte en het feit dat het deels langs powercords zal lopen.
Wellicht is dit ook wat
http://www.audio-cube.nl/furutech/u-P2.htm
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Paul Jenner
- Berichten: 532
- Lid geworden op: za 20 nov 2004, 0:36
- Contacteer:
- Paul Jenner
- Berichten: 532
- Lid geworden op: za 20 nov 2004, 0:36
- Contacteer:
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
Hoi Paul,Paul Jenner schreef:Gewoon rechttoe-rechtaan- rampestampzooi gebruiken, Duck ! Kun je bij Radio Ster bijvoorbeeld halen voor onder de Euro per meter.
Paul.
Maar het moet er wel een beetje audiofiel uitzien hoor. De Crown komt waarschijnlijk midden tussen de speakers, dus zit ik steeds tegen dat snoer aan te kijken.
Desnoods een vlechtkous van een paar euro/meter eromheen
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Het kan geen kwaad op van die clip-bare EMI-kralen te kopen en die om kabels te clippen, maar dit is natuurlijk je reinste onzin, kosten een euro of wat per stuk en zijn d'r voor 6- en 8-mm kabel.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
-
Duck Twacy
- Berichten: 526
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag


