Pagina 1 van 3
Hacked
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:39
door Sander
Zelfbouwaudio forum was gehacked, ik heb dit in 5 minuutjes weer rechtgetrokken. Waren een beetje prutsers zeg maar
Lekker patriotistische wankers
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:41
door Jan-Peter
Inderdaad, ik had het ook al gezien.
Maar....euh....waarom eigenlijk?
Jan-Peter
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:41
door Bart_M
Top, was even paniek overal.

Thnx.
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:42
door Scacal
Idd, waarom? En zo te zien is er wel informatie van vandaag verdwenen. Misschien van na de laatste Backup?
Mvg,
James
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:43
door SSassen
Ik was d'r snel bij, gelijk Henkjan gebeld, Jan-Peter was een goede tweede, en nu? Krijgen we gebak?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:44
door Jan-Willem
Het is snel weer opgelost, klasse

Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:46
door Jan-Peter
Nou zoek maar eens met google op "Hacked by Bela", krijg je gelijk een hele waslijst. Volgens mij worden bepaalde software wat een forum organiseert op deze manier aangevallen.
't Is wat.......
Jan-Peter
PS. appelgebak!
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:47
door Sander
Dit forum is qua updates een beetje out of date .... Zitten wat lekjes in her en der ...
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:48
door Bart_M
Zijn er nu posts verdwenen? Ik heb het idee van niet.
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 13:50
door Scacal
Krunk schreef:Zijn er nu posts verdwenen? Ik heb het idee van niet.
Jawel, bijvoorbeeld de laatse posts in het NuForce topic.
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 14:49
door Pjotr
Bij mijn weten was ik dat en die post staat er nog.
Mijn browser hield dat plaatje iig tegen en kreeg ik alleen wat text te zien op een zwart vlak.
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 14:55
door Henkjan
nou, kan ook nooit eens rustig een dag niet op kantoor zijn, wordt gelijk t forum gehacked.... gelukkig al weer opgelost. bedankt Sander!
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 15:01
door Johan D
Pjotr schreef:Bij mijn weten was ik dat en die post staat er nog.
Mijn browser hield dat plaatje iig tegen en kreeg ik alleen wat text te zien op een zwart vlak.
Idem hierzo, leuk koppie ook.. ik heb niets gemist.
Maar het werkt weer! perfect!
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 17:41
door audiofreak
Sander schreef:Dit forum is qua updates een beetje out of date .... Zitten wat lekjes in her en der ...
Updaten dan maar !!!

Geplaatst: wo 08 mar 2006, 19:18
door Sander
Ze noemen zich hackers, dat is al hun eerste blunder, en daarbij maken ze gebruik van een exploit wat ze zelf niet eens hebben blootgelegd...
Petje af voor de reetridders!
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 19:22
door Wowly
Het leuke is dat "de boodschap" in het arabisch is geschreven, hebben we er nog geen donder aan
Wowly
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 20:33
door Sander
echt snugger zijn ze inderdaad niet he

Geplaatst: wo 08 mar 2006, 20:39
door SSassen
Wat ik nog 't ergste vind is dat deze boys dus Deense websites defacen ivm. dat gedoe om die cartoons. Volgens mij is dit toch echt een Nederlandstalige website, dus volgens mij zijn ze een beetje in de war? Allah hakbar?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 23:56
door Sander
Hier zit gewoon een script achter wat zoekpagina's indexeert, en de vulnerable sites eruit pakt, zitten die mannekes echt niet zelf op te zoeken hoor.
Geplaatst: do 09 mar 2006, 11:50
door sphere
Wowly schreef:Het leuke is dat "de boodschap" in het arabisch is geschreven, hebben we er nog geen donder aan
Wowly
Volgens mijn Turkse collega is het oud-Turks, in een vreemde (dichterlijke?) stijl. Hij kon het in ieder geval niet goed lezen.
Uiteraard is het ook geen Arabisch, die gebruiken het alfabet niet

Geplaatst: do 09 mar 2006, 15:49
door Wowly
Zo zie je maar weer, hoe ze soms geweld verheerlijken. Met dichterlijke leuzen. Je moet toch wel een aardig zieke geest hebben (gekregen) om zo bezig te zijn....
Wowly
Geplaatst: do 09 mar 2006, 16:53
door voodooless
En jawel hoor, we zijn WEER gehacked!
Jongens, patch het geheel nu gewoon goed deze keer, want het begint wel irri te worden.
Geplaatst: do 09 mar 2006, 16:55
door SSassen
Bij mij doet ie 't nog gewoon hoor?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: do 09 mar 2006, 16:55
door Bart_M
Het ziet er naar uit dat er toch nog gaten zitten in de beveiliging.

Geplaatst: do 09 mar 2006, 16:56
door Scacal
deepspace schreef:En jawel hoor, we zijn WEER gehacked!
Jongens, patch het geheel nu gewoon goed deze keer, want het begint wel irri te worden.
Yep, weer de frontpage plat.