Verouderde mededelingen
Moderator: Beheerdersteam
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » wo 08 mar 2006, 13:39
Zelfbouwaudio forum was gehacked, ik heb dit in 5 minuutjes weer rechtgetrokken. Waren een beetje prutsers zeg maar
Lekker patriotistische wankers
Jan-Peter
In memoriam †
Berichten: 286 Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Jan-Peter » wo 08 mar 2006, 13:41
Inderdaad, ik had het ook al gezien.
Maar....euh....waarom eigenlijk?
Jan-Peter
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » wo 08 mar 2006, 13:41
Top, was even paniek overal.
Thnx.
Scacal
Berichten: 101 Lid geworden op: wo 14 dec 2005, 14:20
Bericht
door Scacal » wo 08 mar 2006, 13:42
Idd, waarom? En zo te zien is er wel informatie van vandaag verdwenen. Misschien van na de laatste Backup?
Mvg,
James
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 08 mar 2006, 13:43
Ik was d'r snel bij, gelijk Henkjan gebeld, Jan-Peter was een goede tweede, en nu? Krijgen we gebak?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » wo 08 mar 2006, 13:44
Het is snel weer opgelost, klasse
Jan-Peter
In memoriam †
Berichten: 286 Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Jan-Peter » wo 08 mar 2006, 13:46
Nou zoek maar eens met google op "Hacked by Bela", krijg je gelijk een hele waslijst. Volgens mij worden bepaalde software wat een forum organiseert op deze manier aangevallen.
't Is wat.......
Jan-Peter
PS. appelgebak!
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » wo 08 mar 2006, 13:47
Dit forum is qua updates een beetje out of date .... Zitten wat lekjes in her en der ...
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » wo 08 mar 2006, 13:48
Zijn er nu posts verdwenen? Ik heb het idee van niet.
Scacal
Berichten: 101 Lid geworden op: wo 14 dec 2005, 14:20
Bericht
door Scacal » wo 08 mar 2006, 13:50
Krunk schreef: Zijn er nu posts verdwenen? Ik heb het idee van niet.
Jawel, bijvoorbeeld de laatse posts in het NuForce topic.
Pjotr
Berichten: 36741 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » wo 08 mar 2006, 14:49
Bij mijn weten was ik dat en die post staat er nog.
Mijn browser hield dat plaatje iig tegen en kreeg ik alleen wat text te zien op een zwart vlak.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 08 mar 2006, 14:55
nou, kan ook nooit eens rustig een dag niet op kantoor zijn, wordt gelijk t forum gehacked.... gelukkig al weer opgelost. bedankt Sander!
Johan D
Berichten: 19 Lid geworden op: za 21 jan 2006, 20:01
Locatie: Arnhem
Bericht
door Johan D » wo 08 mar 2006, 15:01
Pjotr schreef: Bij mijn weten was ik dat en die post staat er nog.
Mijn browser hield dat plaatje iig tegen en kreeg ik alleen wat text te zien op een zwart vlak.
Idem hierzo, leuk koppie ook.. ik heb niets gemist.
Maar het werkt weer! perfect!
audiofreak
Berichten: 91 Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:
Bericht
door audiofreak » wo 08 mar 2006, 17:41
Sander schreef: Dit forum is qua updates een beetje out of date .... Zitten wat lekjes in her en der ...
Updaten dan maar !!!
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » wo 08 mar 2006, 19:18
Ze noemen zich hackers, dat is al hun eerste blunder, en daarbij maken ze gebruik van een exploit wat ze zelf niet eens hebben blootgelegd...
Petje af voor de reetridders!
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » wo 08 mar 2006, 19:22
Het leuke is dat "de boodschap" in het arabisch is geschreven, hebben we er nog geen donder aan
Wowly
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » wo 08 mar 2006, 20:33
echt snugger zijn ze inderdaad niet he
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » wo 08 mar 2006, 20:39
Wat ik nog 't ergste vind is dat deze boys dus Deense websites defacen ivm. dat gedoe om die cartoons. Volgens mij is dit toch echt een Nederlandstalige website, dus volgens mij zijn ze een beetje in de war? Allah hakbar?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » wo 08 mar 2006, 23:56
Hier zit gewoon een script achter wat zoekpagina's indexeert, en de vulnerable sites eruit pakt, zitten die mannekes echt niet zelf op te zoeken hoor.
sphere
Berichten: 242 Lid geworden op: za 19 feb 2005, 14:54
Locatie: Leiden
Bericht
door sphere » do 09 mar 2006, 11:50
Wowly schreef: Het leuke is dat "de boodschap" in het arabisch is geschreven, hebben we er nog geen donder aan
Wowly
Volgens mijn Turkse collega is het oud-Turks, in een vreemde (dichterlijke?) stijl. Hij kon het in ieder geval niet goed lezen.
Uiteraard is het ook geen Arabisch, die gebruiken het alfabet niet
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 09 mar 2006, 15:49
Zo zie je maar weer, hoe ze soms geweld verheerlijken. Met dichterlijke leuzen. Je moet toch wel een aardig zieke geest hebben (gekregen) om zo bezig te zijn....
Wowly
voodooless
Berichten: 4775 Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:
Bericht
door voodooless » do 09 mar 2006, 16:53
En jawel hoor, we zijn WEER gehacked!
Jongens, patch het geheel nu gewoon goed deze keer, want het begint wel irri te worden.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » do 09 mar 2006, 16:55
Het ziet er naar uit dat er toch nog gaten zitten in de beveiliging.
Scacal
Berichten: 101 Lid geworden op: wo 14 dec 2005, 14:20
Bericht
door Scacal » do 09 mar 2006, 16:56
deepspace schreef: En jawel hoor, we zijn WEER gehacked!
Jongens, patch het geheel nu gewoon goed deze keer, want het begint wel irri te worden.
Yep, weer de frontpage plat.